Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Örjan Lax

Aktiv medlem
New Bike Day! 🤫🤔😬🙈

En kartong på 200x120 cm levererades för en halvtimme sedan av en trevlig DHL-gubbe. 👍

IMG_20201008_115204281_HDR.jpg

Edit: Eftersom jag genomgår ett litet lyckorus just nu så slarvar jag med regeln om max en bild per dag, och bjuder på en till bild i form av ett enkelt smakprov på framdelen av cykeln, efter att under mer än en halvtimme ha packat upp den mest välemballerade och skyddade cykel jag nånsin mottagit i kartong! Metervis med luftkuddeplast, bubbelplast, och blå typ "rörisolering" över hela ramen och gaffeln. Högsta betyg till Bike24 för tysk perfektionism! 🙂(y)

IMG_20201008_130729001_HDR.jpg

Senast ändrad:

ooms

Aktiv medlem
New Bike Day! 🤫🤔😬🙈

En kartong på 200x120 cm levererades för en halvtimme sedan av en trevlig DHL-gubbe. 👍

Visa bilaga 446670

Edit: Eftersom jag genomgår ett litet lyckorus just nu så slarvar jag med regeln om max en bild per dag, och bjuder på en till bild i form av ett enkelt smakprov på framdelen av cykeln, efter att under mer än en halvtimme ha packat upp den mest välemballerade och skyddade cykel jag nånsin mottagit i kartong! Metervis med luftkuddeplast, bubbelplast, och blå typ "rörisolering" över hela ramen och gaffeln. Högsta betyg till Bike24 för tysk perfektionism! 🙂(y)

Visa bilaga 446685
Vaf... köpte inte du en ny Canyon nyss? Det går visst bra nu...😏

Örjan Lax

Aktiv medlem
Helt rätt märke på fettot! 👌
Ja, jag har ju inspirerats av bl.a. din gröna snygging och även länge velat ha en "70-tals-USA-bils-grön-metallic" Salsa-feting, så jag blev glad när nya Mukluk Deore kom i en grön variant. Hade först tänkt köpa den i cerise-lila men tror den gröna vinner i längden och smälter in i skogen bättre. 😀

H.

Aktiv medlem
20201008_170308.jpg

Fostrande underlag igår, trots solsken. Men efter flera dagars idoga regnande och en rejäl skur precis innan liften öppnade var det sådär härligt kladdgeggigt. Fuskar man med bromsandet blir man utvisad direkt.

Anders Hobbe Holm

Aktiv medlem
En Orbea och en Vitus. Man borde kanske lägga upp en bild från den perfekta leran i Hallby idag men jag visar istället hur det ser ut efter när man bor i lägenhet. Pumpen från Biltema duger gott och jag är för övrigt supernöjd med för mig nya däckkombon Dissector bak och DHR2 fram på Vitusen. 😎
4C508B9E-250E-4990-9AA5-E618CE42692C.jpeg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer