Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

weldion

Aktiv medlem
Är det najs med bredare styre? Ditt är väl 500mm, mitt är 440. Är lite nyfiken på hur det känns! :D
Håller på att känna in styret nu. Lutar mot att jag tycker att det känns för brett. Under dagens runda så kände jag mig nöjd med bredden. Får återkomma när jag har bestämt mig, men spontant känns det för brett.

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Japp! Har rullat ca 2 mil hittills...
Härligt! Har du förnyat hela cykelstallet i år eller? :D

Håller på att känna in styret nu. Lutar mot att jag tycker att det känns för brett. Under dagens runda så kände jag mig nöjd med bredden. Får återkomma när jag har bestämt mig, men spontant känns det för brett.
Ah okej! Jag är iofs ganska nöjd med 440, mest varit nyfiken av oklar anledning. :P

MathiasJ

Aktiv medlem
Blev nästan rädd mig själv när jag köpte en landsvägscykel men tror nog den inte kommer lämna garaget mera. Haft det svårt att hinna cykla annat på helger och sena kvällar om årk funnits och mörkret och klottet tagit lusten ur en som vi ändå får ha någon månad till. Så nu ska här nötas garage så kondisen kanske är bättre till våren och fatbikespåren😃 smidigt när det även går att se efter barnen när man cyklar 😁
IMG_20201016_161334980.jpg

Berk

Aktiv medlem
Rolig omväg för att hämta sonen från 4H-gård. Vi gjorde lite stigcykling också på genväg på vägen hem, även om sonen cyklade på "ocyklingsbara" 20 år gamla mtb från sin mor ombyggt till citycykel (han klagade bara att han ville har dämpade gaffel tillbaka på den).

2020-10-19-18-15-31.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer