Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

manneblask

Aktiv medlem
Riktigt najs, bor i kungsängen och har tänkt länge på att dra till Görväln för att testa spåren där och du gjorde det bara mer lockande. 🤤
Gör't! jag har spenderat massor av tid att kartlägga stigar på Trailforks. Finns även en fin XC-bana vid Bruketbacken om man gillar sånt.

havet

Aktiv medlem
Den mättade fukten och fröernas återbördande till jordarna nu. Färgerna. Den slajdiga leran som äntligen känns som en hisnande rutschkana och inte bara läskig som sjutton att svischa igenom. Kittlet i magen.

8444323B-3400-49CB-A538-3ADC01FDFE7A.jpeg

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Chefen uppmanade mig att kompa ut tidigt nån dag i veckan. Så.... idag blev det. Men som muffin. Jag tänkte dra typ strax innan lunch. Men så började det regna :confused: och höll i sig till kl 13 ungefär. Men då blev det fint! Men jag var ju förberedd så bara att hoppa på och njuta av kanske sista fina höstdagen.

_A290006.jpg

Berk

Aktiv medlem
1 torn, två torna eller 1,5 torn?
Otroligt vacker där ute med dimman idag. Fortfarande halt, även Hellas Hallaste Häll var halt, men mindre extrem än förra helgen.
Och en bild till för att sonen var riktigt nöjd!

2020-10-30-16-34-09.jpg

2020-10-30-16-34-33.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer