Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Skönt idag! Flexade ut tidigt och var ut på en graveltur i solskenet.
Fast dagarna är korta, satte dit lyset också för säsongen och det behövdes verkligen, blev halvskumt redan 16:30 ju.

IMG_7362.jpg

Berk

Aktiv medlem
Spridda cykelskurar idag, efter lite pushbike för att undvika lerhål. Vi hörde vildsvin grymta vid flera tillfällen också! Det har jag inte varit med om i Hellas tidigare. Spännande!

Visa bilaga 452035

Mötade er på cykelbanan vid Hellasgården, men märkte det för sent för att hälsa på. Har tyvärr inte hört vildsvin.

Makten

Aktiv medlem
Mötade er på cykelbanan vid Hellasgården, men märkte det för sent för att hälsa på. Har tyvärr inte hört vildsvin.
Jag tyckte väl att det var du! Hann inte heja heller. 😊
Vildsvin låter precis som tamgrisar. 😁 Detta var i området vid "Pacman" och "Oh deer".

Makten

Aktiv medlem
Är det bara jag som kör med stänkskärmar?
Nädå, jag brukar smälla på det när det är som grisigast. Fast såna som din bakskärm har jag aldrig lyckats få att sitta kvar (de vrider sig åt sidan förr eller senare), så jag måste mecka med buntband för att montera Mudhugger. Och det är så mycket jobb att jag oftast inte orkar hålla på. Den är för ful för att sitta på permanent nämligen. :cautious: 😁

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Är det bara jag som kör med stänkskärmar?
Brukar också ha skärm, på en hoj har jag mudhugger monterat permanent. Funkar väldigt bra. På de andra har jag ass-savers och en sådan lite framlapp på gaffeln. Nöjer mig med det.
Sådan som du har bak där har jag inte så bra erfarenhet av, vrider sig, sedan går sönder i fästet :(

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer