Är det där man skriker "Håll Höger"Inte dagsfärsk bild, men från en tidigare urban exploringrunda.Visa bilaga 454004
En högst ovanlig syn, vackert!Hösten har kommit till Gran Canaria.Visa bilaga 453797
Haha, precis vad jag gjorde. Kvinnan längre ner i trappan var med på noterna och slängde sig upp mot stupröret/gatlampan och höll sig fast till jag hade dammat förbiÄr det där man skriker "Håll Höger"?
Drömmen när man är tuff nog att testa ett såntNya hoppet på högern har nu en landningVisa bilaga 454323
Så som jag har jobbat på att lära mig sånt fy fan :) Kunde ju knappt hoppa förrens efter jag blev 40...Drömmen när man är tuff nog att testa ett sånt. Apropå läskiga kanter..
Jag hade knappt vågat köra den som spång!Drömmen när man är tuff nog att testa ett sånt. Apropå läskiga kanter..
Gott jobbatSå som jag har jobbat på att lära mig sånt fy fan :) Kunde ju knappt hoppa förrens efter jag blev 40...
Ryck i styret tönt!*Dagens "nära röven"-upplevelse på hemmahoppet. Tränar på att rulla över läskiga kanter. (Får mig att fundera på om min cykel är för lång eller om det bara är jag som är feg..)
Visa bilaga 454297
QR var ju rätt bra ändå. Fast thru-axle inte dumt heller förvisso, dock så verkar de inte ha vett att skicka med bra axlar! Så grymt irriterande när man har en skitaxel som bara krånglar. Köp en Robert Axle Project eller liknande så blir det nog bra.Fick avbryta dagens runda då polarn kände att det vobblade konstigt i fram, inte så j**la konstigt då han tappat en lås... nånting på framgaffeln på sin nya Sentier VR. Fanns tyvärr ingen fulmeck för att lösa detta problem...
Varför har bomber z2 gafflarna inte QR?