Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Berk

Aktiv medlem
Otroligt mycket folk i Hellasgården idag, framförallt med tanke på "dåliga" vädret. Men det var lungt som vanligt lite längre från Källtorpssjön. Fina färgar idag!

2020-11-15-17-52-48.jpg

Senast ändrad:

Makten

Aktiv medlem
Av nån outgrundlig anledning så kom jag aldrig ut på dan idag utan satt och hade mild ångest istället. Såhär i efterhand kan jag inte förstå varför jag inte bara stack ut, men så funkar det (jag) ibland. Handlingsförlamning som bara leder till att man mår ännu sämre.
Men vid 19-snåret tog jag mig i kragen och stack ut i mörkret med kameran. Hade en plan om att försöka fotografera "det där trädet" med vettigare utrustning än förra gången. Det gick hyfsat! Måste nog till stativ för att kunna bli bättre, och det skulle istället förstöra resten av cyklingen. :unsure:

DSC08609_fb.jpg

Det här är en av många anledningar till att jag envisas med att inte bara nöja mig med mobilen eller en bra kompaktkamera.

Edit: För den fototekniskt intresserade har jag skrivit lite mer här: https://www.fotosidan.se/blogs/hertsius/nar-ljuset-tryter-valjer-jag-den.htm

Senast ändrad:

Putte--

Aktiv medlem
Fick avbryta dagens runda då polarn kände att det vobblade konstigt i fram, inte så j**la konstigt då han tappat en lås... nånting på framgaffeln på sin nya Sentier VR. Fanns tyvärr ingen fulmeck för att lösa detta problem...
IMG_20201122_104335.jpg
Varför har bomber z2 gafflarna inte QR?

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Fick avbryta dagens runda då polarn kände att det vobblade konstigt i fram, inte så j**la konstigt då han tappat en lås... nånting på framgaffeln på sin nya Sentier VR. Fanns tyvärr ingen fulmeck för att lösa detta problem...
Varför har bomber z2 gafflarna inte QR?
QR var ju rätt bra ändå. Fast thru-axle inte dumt heller förvisso, dock så verkar de inte ha vett att skicka med bra axlar! Så grymt irriterande när man har en skitaxel som bara krånglar. Köp en Robert Axle Project eller liknande så blir det nog bra.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer