Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

H.

Aktiv medlem
20201208_064520.jpg
Screenshot_20201208-064110_Instagram.jpg

Foto: https://instagram.com/ekman_viktor

Berk

Aktiv medlem
Nä, den g

Jag tycker nog att din "kopia" är bättre sett till innehållet. Däremot skulle det kanske inte skada med lite åtgärder på den fototekniska fronten. :giggle: Tillåt mig...

Visa bilaga 457651
Foto: Berk, inte jag alltså...

Edit: Jag kanske tog i lite väl mycket, men nåt åt det hållet.😂Tre minuter bildbehandling ungefär.

Tycker mycket om hur ljuset faller på tråden in din och min bild och också på marken i min bild. Det ser man mindre när man betonar färgerna. Lite mer kontrast är väl bra.

En annan sak är att jag måste tar med en riktigt kamera på stigen eller köpa en bättre mobiltelefon.

MathiasJ

Aktiv medlem
Varit minus hela veckan och snöfritt, idag när man äntligen kom sig ut så fick vi lite snö. Så alla is fläckar täcktes på stigarna och det blev dödligt halt men i sandgropen höll den att gå på kunde ej cykla för det var värre en bambi..och ville inte dra en vurpa för då hade säkert isen brustit.
IMG_20201210_192819.jpg

Rassemouse

Aktiv medlem
71AE7A69-5B0D-4EF2-90BA-715F40165831.jpeg
Tänkte testa att cykla upp för en ny backe jag röjde fram på nya stigen i veckan. Men det var lite för mjukt i marken (tjockt med mossa och nått typ av gräs) så blev att gå upp istället. Men lutningen är nog lagom bara jag får bort det mjuka lagret högst upp, fast det får vänta till sommaren.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer