Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Martinmat

Aktiv medlem
Skottar ni stigarna?!? Jag har inte ens hunnit skotta klart gården sen snöstormen..
Ja nu har vi skottat vissa stugavsnitt efter som det är för kall lös snö för att packa med snöskor etc. Genom att få bort det lösa översta skiktet får man en fin hård botten samt lite bredd på spåret. Vi är
Många som hjälps åt att ta en stigsnutt var, hela vinterrundan är ca 2 mil

provkörde det nyskottade på lunchen, var 👌
396084F7-9631-4D44-AA35-5CBB87609314.jpeg

Rassemouse

Aktiv medlem
Ja nu har vi skottat vissa stugavsnitt efter som det är för kall lös snö för att packa med snöskor etc. Genom att få bort det lösa översta skiktet får man en fin hård botten samt lite bredd på spåret. Vi är
Många som hjälps åt att ta en stigsnutt var, hela vinterrundan är ca 2 mil

provkörde det nyskottade på lunchen, var 👌Visa bilaga 464668
Vars är ni och cyklar nånstans och går det att cykla utan feta däck? Man kanske skulle ta sig en tur västerut..

Martinmat

Aktiv medlem
Vars är ni och cyklar nånstans och går det att cykla utan feta däck? Man kanske skulle ta sig en tur västerut..
Det är i östersund. Där finns en 2 mil lång runda öster om stan med start vid Lillsjön och sedan finns det en preppad runda på Frösön med start i Valla (vid dagiset).

just nu funkar det bara med fatbike då det är kall å lös snö. När det satt sig blivit hårt å frusit till brukar det gå bra även med plus hoj eller vanlig mtb.

om du är intresserad av att hålla koll gå med i gruppen ”happyride östersund” på facebook

Berk

Aktiv medlem
Första riktiga snörunda för mig någonsin. Riktigt mysigt med mjuka stigar, mycket vit och dämpad ljud! Med många radjur inom några meter kände jag mig lite invånare av skogen. I början tänkte jag skriva att transportsträcka var farligast, men ramlade också några gånger i skogen. Tur att man landar mjukt.

2021-01-15-19-04-16.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer