Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

slice me nice

Aktiv medlem
43FAECCC-E3DC-461A-B649-60333F3AD69D.jpeg
Det blev en liten syresättningstur på lunchen. Grymt kul att cykla i snö och is ju! Sätter lite mer press på balansen. Och schwalbes snikdubbdäck klarade mer än väntat, fast då körde jag på hälften av minsta rekommenderat tryck också...

kontorsråttan

Aktiv medlem
En liten soltur på 3 mil i Erstavik med omnejd i dag. Blandat smala upptrampade spår, en bit på gröna som var körbart p g a lite mtb-spår och sen en del grusväg. Väldigt fint före fortfarande trots att det börjar bli aningens mer snömos på vägarna. Fantastiskt ändå hur bra det går med 47mm graveldäck i snön när man väl vant sig vid att hålla sig i smala spår.

20210215_183155.jpg

Makten

Aktiv medlem
Pallade inte att sitta inne så jag stack ut en sväng efter middan...

DSC08805_fb.jpg

Edit: Förresten har jag kommit på ett litet trix för såna här bilder. Köpte en enkel blixt-diffusor och satte över lampan på hojen. Vips så lyser den mjukare och åt alla håll, vilket ger lite trevligare sken på träden och marken runtom. 👌

Bonicon

Aktiv medlem
Tog med sonen för att träna lite stigcykling med hans nya MTB...väderomslaget med 13 plusgrader var ett faktum. Måste fixa en dropper till Bootzippern...den inre harmonin är väl också inte helt i balans med de där senapsgula (någon sa babybajsgula) däcken, funderar på Schwalbe Rock Razor nu och tubeless...

Bonicon-Bootzipper650bXL-30-FirstTrails2.jpg

kontorsråttan

Aktiv medlem
Första MTB-turen på länge. Ett kort pass på en dryg timme i Sicklaskiftet mellan två möten. Vansinnigt kul att hålla bra fart på de litet mer upptrampade / uppkörda stigarna, mer utmanande men ändå kul att ta sig fram på de mindre. Lite halt i kurvan i början på Traktormakt...
20210217_144318.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer