Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

hartnerx

Medlem
Blev en morgonrunda idag, -9° och på tok för mycket motvind, men i övrigt riktigt fint väder.

EE6B1844-C978-4C3D-9EFD-7A23532C839C.jpeg

Mattijas

Aktiv medlem
Snöstorm och mycke jobb hela helgen men ikväll lugnade det sig så packade fatbike spåret då
IMG_20210307_190904.jpg

extraknäck som pistmaskinschaufför på helg nätterna😴 håller sig nykter och pengar rullar in till ny cykel💪
IMG_20210305_223401.jpg

Och det roliga är turen med cykeln före man pistar i slalombackar och skidspår händer inte varje gång men ibland😅

Senast ändrad:

Berk

Aktiv medlem
Första lite längre tur efter många veckor med andra vinteraktiviteter ute i naturen. Otroligt fina förhållanden! Var lite rädd för Maktens hala rötter, men möte inte många, kanske för att jag välde stig med få rötter. Var förvånad att jag tog fel linje på några ställen jag ha passerat mer än 50 gånger, några cm snö döljer sten man har i bildminnen.

2021-03-11-08-25-25.jpg

Berk

Aktiv medlem
Sonen klarade step-up på Torra fötter för första gången, vid solnedgången. Step-up själva är låg, men den kommer efter två höjdmeter uppför en häll och är därför (lite) utmanande. Tidsplanering var lite fel och hade ingen ljus. Det är magiskt att köra efter solnedgången, men efter en halvtimme blir det så mörkt att man ramlar om man inte saktar ner (som sonen inte kan, så han ramlade tre gånger).

2021-03-14-19-10-35.jpg

Senast ändrad:

josofin

Aktiv medlem
När "tredje vågen" håller på att dränka en mentalt finns det bara en sak att göra på sin admin-tid...Skolka!
Irrade en stund planlöst i Hellas stignystan, men bestämde mig sen för att bara följa det som var uppmärkt...gröna,vita och gula prickar ledde till skog, häll, sol och vyer som gav andrum för stunden 💛
20210316_104843.jpg

Topp