Den där grinden synade jag senast idag på lunchen!
Det där är inte Hammarbybacken va?Cykla och pusha sig svettig upp till utsikten och sen ett härligt flow på skoterleden ner till byn igen.
Visa bilaga 473950
Många år sedan jag var där, är det kittelfjäll?Cykla och pusha sig svettig upp till utsikten och sen ett härligt flow på skoterleden ner till byn igen.
Visa bilaga 473950
Jo, men man måste gå upp när det är nysnö och kolla åt ett visst håll 😄Det där är inte Hammarbybacken va?
Stämmer bra det, utsikt från Stinas kullarMånga år sedan jag var där, är det kittelfjäll?
Snurrar du runt där varje dag?Den där grinden synade jag senast idag på lunchen!
Jag brukar köra en lunchrunda nästan varje dag, snurrar runt i närskogarna och ofta hamnar jag där i krokarna för att köra upp mot Brenda-stigarna och hemåt.Snurrar du runt där varje dag?
Nä mullet 😄Ute med Janne som testar nummer på sin Curtis! Visa bilaga 474450
Tänkte ta mig dit i nästa vecka. Vart ligger Brenda stigarna? Har hört om dom förut.Jag brukar köra en lunchrunda nästan varje dag, snurrar runt i närskogarna och ofta hamnar jag där i krokarna för att köra upp mot Brenda-stigarna och hemåt.
Mullet är helt rätt hehe , min meta blev en helt annan hoj med mullet än 29/29.Tänkte byta till 27,5 hjul, men som vanligt är det nåt som skiter sig när jag försöker lek cykel-mek... Så nu blir det mullet några dagar i väntan på reservdel 🙈.... Kändes oväntat bra iof! Visa bilaga 475237
Ja, det kanske slutar med att det får var kvar så 😄!Mullet är helt rätt hehe , min meta blev en helt annan hoj med mullet än 29/29.