Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

hartnerx

Medlem
EC042B73-6835-4D69-9032-1E4C2F76D0EE.jpeg

Äntligen börjar skoterspåren bära cykeln ordentligt, firade det genom att ta av dubbdäcken, konvertera till tubeless och få på de bredare graveldäcken 😁

Flög bara över styret en gång idag!

Egress

Aktiv medlem
Har gått och anlitat en tränare som ska få mig i form inför Singlespeed nationals i Augusti (och ev. även kommande CX-säsong).
Bilden tagen efter en 5-minuters intervall på full gas. Solen började gå ner och ljuset var så fint mellan träden. Kunde inte avstå från att knäppa en bild trots blodsmak i munnen och brinnande lungor.

IMG_9212.JPG

Bonicon

Aktiv medlem
Har gått och anlitat en tränare som ska få mig i form inför Singlespeed nationals i Augusti (och ev. även kommande CX-säsong).
Bilden tagen efter en 5-minuters intervall på full gas. Solen började gå ner och ljuset var så fint mellan träden. Kunde inte avstå från att knäppa en bild trots blodsmak i munnen och brinnande lungor.

Visa bilaga 479408
Den var jäkligt snygg, vad är det för en hoj?

liveforthis

Aktiv medlem
Har också börjat vårträna. Undrar om jag någonsin kommer att vänja mig vid hoppandet...Visa bilaga 479427
Försök plana ut första kanten lite mer på hoppet så får du en naturligare/jämnare ingång på hoppet . Och försök våga stå lite mer neutralt (mitten) på hojen. Annars ser det grymt ut och bara fortsätta öva 🤘🏻

TinyTemper

Aktiv medlem
Försök plana ut första kanten lite mer på hoppet så får du en naturligare/jämnare ingång på hoppet . Och försök våga stå lite mer neutralt (mitten) på hojen. Annars ser det grymt ut och bara fortsätta öva 🤘🏻
Tack för tips! Det är alltid välkommet. Hoppet är under ständig ombyggnad. (Men jag har rotat fram lite virke ur ladan för att plana det 😁👍.)

Bonicon

Aktiv medlem
Ännu en hyfsad lång runda (i mina mått, drygt 3 timmar) längs med Isarfloden, rätt kuperat och benen kändes sega från gårdagen, men i de sköna omgivningarna ändå helt OK. Tog en paus och en annan cyklist stannade för att foto hojen...lite kul.

Bonicon-Bootzipper650bXL-75-Georgenstein-04.04.21.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer