Onemangang
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Fin den där nordest hojen
Snygg hoj!Första gången i år som jag körde med växlar. Sjukt ovantVisa bilaga 479730
Kört med 27,5 fram o bak en dryg vecka nu, och för mig och min typ av cykling slår det helt klart 29orna....meeen.... frågan är väl om inte mullet var det roligaste ändå...
Mindre än förväntat faktiskt, men kortare vevarmar står på kanske-listanHar du ingen problem med pedalislag då?
Visst är mullet bästa vägen!?Kört med 27,5 fram o bak en dryg vecka nu, och för mig och min typ av cykling slår det helt klart 29orna....meeen.... frågan är väl om inte mullet var det roligaste ändå... Visa bilaga 479954
Visst är mullet bästa vägen!?Gillar min som fan med mullet.
Så länge det inte är frisyren vi pratar om :)
nej du jag är flintskallig
![]()
Haha kan du inte testa!? Och ta en bildJag nästan, men kanske skulle jag kunne växa mullet på baksidan. Men det är väl inte en mullet om man inte har hår fram, eller?
Josefin skulle troligen har mindre problem dock.
Hår har jag så det räcker...men fortfarande traumatiska minnen från första och sista gången jag satt hårmodell för 100 år sen och kom ut med en mulletJag nästan, men kanske skulle jag kunne växa mullet på baksidan. Men det är väl inte en mullet om man inte har hår fram, eller?
Josefin skulle troligen har mindre problem dock.
Är väl mer när du cyklar som en hästMed bara lite skrapig bakbroms, frambroms urfunktion och ordentligt rasslig bakväxel cyklade jag fel men kom ändå rätt till slut. Vädret var i alla fall fint.
"Skritt" är det när man står upp och cyklar?
Visa bilaga 480170
Kul hoj!Visa bilaga 480187Snö i morse, sol när vi åt middag, regn när barnen väl somnat och jag kunde komma ut![]()
Vet inte vad det är för ram, mer än att det är en gammal cresent som jag tog över från morfar. Sen byggde jag om den till fixieKul hoj!
edit: och med kul menar jag inte konstig. Den ser ut att vara rolig! Är det en 630-ram så du får plats för så stora däck?