Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

fhloston

Aktiv medlem
Gubbsläpp på Ekerö.
Efter en vinter i Tacx-spiltan, med några rastningar I skogen, var det dags för lvg-premiär i solen.

DSC_1052.JPG

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Idag blev påskpysslet klart, efter att ha lagat växelreglage. Inkl efterföljande saker som lufta bromsar, ny vajer och höljen. Så var det då dags idag för att lägga på en ny styrlinda! Vet inte om den var så snygg. Men praktiskt att man ser var bocken slutar :)
Skulle jag behöva på monstercrossen där det är flare på typ 40 grader och inte helt ovanligt att man fastnar mellan träd bara för det är för brett :)
Men visst, nu är den klar för en tänkt långtur imorrn! Blir fint det!

_4040078.jpg

Makten

Aktiv medlem
Ute och provar "fulgaffeln" som visar sig vara ungefär lika dålig/bra som "fingaffeln". Slutsatsen är att däckval gör mycket, mycket större skillnad över småstök. 🤔 Plus att kolfiberhjul är jävulens påfund.

Det må se småmysigt ut på bild, men det var kallt som satan. 🥶

DSCF1514_fb.jpg

josofin

Aktiv medlem
Jag nästan, men kanske skulle jag kunne växa mullet på baksidan. Men det är väl inte en mullet om man inte har hår fram, eller?
Josefin skulle troligen har mindre problem dock.
Hår har jag så det räcker...men fortfarande traumatiska minnen från första och sista gången jag satt hårmodell för 100 år sen och kom ut med en mullet 🙈🙉...Aldrig mer 🤣!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer