Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Martinmat

Aktiv medlem
Föga inspirerande cykelvägsrunda på lunchen 😏
C2CF4E69-A950-4784-8348-365F9AB68FBD.jpeg

Makten

Aktiv medlem
På't igen ba. Minns inte hur många dar i rad jag cyklat, men tror det är två veckor i alla fall.
Försöker minimera packningen och har insett att ramväska suger jämfört med en minimal midjeväska. ~800 gram känns inte på kroppen, men helt klart när det sitter långt fram på cykeln.

Edit: Då får man dessutom åtminstone med sig en kompaktkamera så man slipper "tvålen" (mobilen). :sneaky:

R0250028_fb.jpg

Berk

Aktiv medlem
Vilken morgon! Kanske sista med vit underlag och knisprig gegga. Även surhåler på Gröna är roliga när dom är frusna!

Hittade många grenar på Blå som "blockerade" smala passager. Antar att någon ville hindra stigcyklister, men den ledde bara till några till roliga små utmaningar.

223.jpg

jonte987

Aktiv medlem
Blev lite övertaggad, tänkte lite fel och drog upp fruns HT till ragnarök.
Nu är det inte vilken sambo HT som helst så det är i sig inget problem men hade glömt hur det är att cykla utan motor. Fy fan.
20210416_170257.jpg

Jodå. En stål HT med recon är snabbare utför än en hyrcykel.
Elcykel är snabbare uppför. (Snabbare än att gå alltså)

Bonicon

Aktiv medlem
Episk tur idag, 65km och fantastisk cykling söderut längs med Isarfloden, för mina referenser rätt extremt: balansera på nedfallna träd för att komma över vattendrag, skyltar med "auch für füssgänger unpassierbar"...men vafan, har nåt myndighetsskägg tagit sig ut med sin skylt under armen måste väl jag också klara av det...hittade så helt övergivna stensträndar och såg inte en enda människa, blir nog en perfekt tur för sommaren. En enda bild hann jag med innan mobilen deklarerade att den inte jobbar med bara ett par plusgrader. Sen mördande väg hem med en hel del klättring på min Granny-gear (36/50). 4h15 minuter totalt, knappt nån paus, arschlet helt OK med den nya Brooks Cambium.

Bonicon_CheckerPig_64_70km_runda_16.04.21.jpg

Berk

Aktiv medlem
Kroppen kändes trött för första gången i en lång, lång tid. Kanske effekten av 1,5 glass vin för första gången i många månader? Som kompensation körde jag en ny (rolig) stig. Det händer inte ofta numera!

Och min helstel SS känns bättre och bättre. Perfekta hojen till min körstil och favoritstigar!

225 (2).jpg

Senast ändrad:

weldion

Aktiv medlem
IMG_6842.jpeg

Med farsans något mer robusta skruvstycke så gick det att vrida lös ringen i navet.
Installerade även ett nytt skruvstycke i mitt garage.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer