Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

josofin

Aktiv medlem
Igår morse fick jag cykla bort måndagsångesten i full regnmundering... Idag, T-shirt-väder 🌞! Äntligen!
20210511_095719.jpg

Paco

Aktiv medlem
Provade du verkligen att cykla på den bron?

Samma hända mig med min lvg cykel för året helt oväntat (även om min fru försökte att varna mig). Framhjulet överlevde utan skador, min ben inte helt. Tyvärr glömde jag att tar en (fin) bild.
Bytte nyligen från 53 till 40mm däck på grushojen. Förklarar varför det gick bättre att cykla över bron förra gången 😅

aanee

Medlem
Störrtfint väder så vart årets första tur i kortärmat. Men lite återkommande tekniska problem gjorde den lite hackig. Envis som man är behövde man dock prova. Får lösa det nästa löning... påsförslutare kanske funkar tills dess.
DSC_1069.JPG

TinyTemper

Aktiv medlem
30 minuter in på det tänkta långpasset: ett litet misstag och jag hamnade i en riktigt djup vattenpöl. Satte mig en stund och funderade på om jag skulle cykla hem och byta skor eller bara köra vidare och behandla eventuella skyttegravsfötter senare, det blev alternativ två och härliga åk trots dyblöta fötter.

Bilagor

• 20210512_114147.jpg
    20210512_114147.jpg
    1.2 MB · Besök: 23

King_Lake

Aktiv medlem
Körde över en huggorm, fick en geting i munnen, vattnet tog slut men jag lärde mig en läxa att inte käka kebab pizza med starksås innan en cykel tur om man inte har tillgång till mer än 600 ml vatten.
Men jag hade iaf tur med vädret (23 grader varmt)
20210512_152300.jpg

MP3-Sthlm

Aktiv medlem
Körde över en huggorm, fick en geting i munnen, vattnet tog slut men jag lärde mig en läxa att inte käka kebab pizza med starksås innan en cykel tur om man inte har tillgång till mer än 600 ml vatten.
Men jag hade iaf tur med vädret (23 grader varmt)
Visa bilaga 488449
Fick du någon gratis kram då?

Rassemouse

Aktiv medlem
Vanligtvist skulle jag säga att man blir mindre blöt när man cyklar genom våta partier, men i den här fallet ...
I det här fallet så gick vattnet upp över stockarna som skulle vara som typ en bro, så risken att halka och ligga ner i vattnet var större om vi hade cyklat över.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer