Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Martinmat

Aktiv medlem
Liten Lunchride med svågern som är på besök
F73DAB87-0992-4F85-AC8C-8B62ECD9E704.jpeg

JesperA

Aktiv medlem
Förstår inte hur ni mäktar med att stanna & fota i skogen, försökte häromdagen, stod ut i 20s innan myggen hade ätit upp mig ända in till mitt skelett...å ändå bor jag i södra Sverige, ni i norr måste lida något djävulskt? :D

Makten

Aktiv medlem
Glidarrunda på grusvägar och i traktorspår, som avslutades med lite stig mest för att få upp pulsen. Mygg så innnnnn i helvete.

Edit: Faktum är dock att myggmedel hjälper en liten skvätt. Åtminstone verkar det ta en liten stund innan myggen hittar en, men sen är man rätt rökt ändå.

DSCF2388_fb.jpg

josofin

Aktiv medlem
Den svala luften i källaren och avsaknaden av mygg väger inte på något sätt upp för tristessen att trampa utan att förflytta sig... vet inte om det kan kallas cykling ens... men det gäller att hålla igång benen till det är dags att börja cykla på riktigt igen....om en evighet eller två...
20210616_202335.jpg

TinyTemper

Aktiv medlem
Den svala luften i källaren och avsaknaden av mygg väger inte på något sätt upp för tristessen att trampa utan att förflytta sig... vet inte om det kan kallas cykling ens... men det gäller att hålla igång benen till det är dags att börja cykla på riktigt igen....om en evighet eller två...Visa bilaga 496017
Hejaheja! Läk snabbt!

Lokförare

Aktiv medlem
Tog några bilder på mina båda Crescent 92319 från 1975 respektive 1969 nu ikväll. Det kom fram en mycket trevlig grånad asiatisk herre och ville köpa dem båda på plats. Han påpekade likheten med Colnago- och Eddy Merckx-cyklar från den tiden, så uppenbarligen hade han koll på gamla racercyklar. Fick verkligen stå på mig att de inte är till salu, även om jag inte skulle gråta över "lilleputten" från 1975 som är på tok för liten.

IMG_8948b.JPG

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer