Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Emil777

Aktiv medlem
Trodde aldrig jag skulle gilla "riktig lvg. Har tidigare bara transporterat mig tof jobbet och så.
Och så, BAM första "riktiga" turen idag.
Gud vad härligt!
EB813899-BA37-4525-9BD0-A6C73F2E14FA.jpeg

Innan jag tog den här bilden pratade jag med en långhårig katt... Han var lika avslappnad som jag idag. Trots värmen.
Nu ligger jag på soffan, helt utslagen och nöjd, trots att min äkta hälft talar många gånger på kort tid om att klippa häcken.
Man kanske ovillkorligt blir lvg tillslut.
Är det så det slutar?
🌞

Makten

Aktiv medlem
Ja, det är österut. Det finns en fin linje helt till vänster, men tror att den inte är körbart pga av en sten i en smal punkt i skra. Jag skyler oförmåga att kör sons linjen på min och min cyklens storlek.
Men kanske vet Hellasräver en körbart linje.
Om det är precis där stigen svänger av från "Våta fötter" så kör man lämpligast rakt upp för det brantaste stället, där det också är slätast. Det är lite läskigt men har man bara ordentligt med fart behöver man inte ens trampa igen förrän man är uppe. Jag tycker faktiskt den där stenen i mitten är svårare från andra hållet. Har faktiskt aldrig ens reflekterat över den när man kör åt öster, men varje gång åt andra hållet. :unsure:

Martinmat

Aktiv medlem
Frugans gamla Scott har fått sig ett litet ansiktslyft. Ska se om jag kan väcka liv/serva en gammal 26” SID gaffel också för att ersätta den trötta suntourgaffeln. Har nog även en 10 delad Lina med 11-42 och zee Bakväxel liggandes också som ska på.
8E4612C1-21F0-412A-BC5B-C4E7CC2AD72A.jpeg

Rut-66

Aktiv medlem
Ingen cykling idag, men lite provmontering och fundering... hmmm...
20210710_124747 - kopia.jpg

Blir lite lägre stack mot Zepto när den hade liknande ram. (Vid nästan samma reach alltså)
TEC Obvious-styre, så lite originalkänsla :D

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer