Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

olasvensson

Medlem
soda-cykel-anneberg.jpg

Idag hämtade jag en nyinköpt begagnad cykel (Soda Elite). Jag cyklade från Lindome till Kungsbacka med cykeln. Stannade på tågspårövergång för att dokumentera cykeln (bild). Jag är andra ägaren. Cykeln var i fint skick. Priset var 1500 kronor.

Avståndet mellan Lindome och Kungsbacka är 13 kilometer. Det var inte det längsta jag har cyklat 😁

Nu ska jag montera på punkteringsfria cykeldäck och batterifri cykelbelysning. Sedan är cykeln i det närmaste färdig.

Berk

Aktiv medlem
Visa bilaga 501430
Idag hämtade jag en nyinköpt begagnad cykel (Soda Elite). Jag cyklade från Lindome till Kungsbacka med cykeln. Stannade på tågspårövergång för att dokumentera cykeln (bild). Jag är andra ägaren. Cykeln var i fint skick. Priset var 1500 kronor.

Avståndet mellan Lindome och Kungsbacka är 13 kilometer. Det var inte det längsta jag har cyklat 😁

Nu ska jag montera på punkteringsfria cykeldäck och batterifri cykelbelysning. Sedan är cykeln i det närmaste färdig.

Alltid fin med en "ny" cykel!

Kanske också bra att vända framgafflen åt rätt håll.

olasvensson

Medlem
Alltid fin med en "ny" cykel!

Kanske också bra att vända framgafflen åt rätt håll.
Ha, ha. Jag ,märkte att gaffeln var för nära mina fötter när jag cyklade. Jag trodde gaffeln var sned och behövdes bytas. Men nu räcker det att vända gaffeln åt rätt håll. Bra iakttagelse från dig. Tack för tipset 👍

x-country

Aktiv medlem
Visa bilaga 501430

Varför är gaffeln roterad 180-grader? När du ändå ska på’n varför inte sätta gaffeln rätt också 😉

weldion

Aktiv medlem
Man tycker att man har cyklat precis överallt i närområdet, men icke!
Svängde in på en stig som jag har cyklat förbi 100 ggr förut. Snirklade sig sakta och fint upp på ett berg och bjöd på fin utsikt på flera ställen längs vägen.
Från toppen bjöds det på en av kommunens finaste utförslöpor!

IMG_0013.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer