Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Berk

Aktiv medlem
Alltid bra att ta nästan kortaste väg för att hämta sonen!

321 (1).jpg

Senast ändrad:

fedde

Aktiv medlem
Det var väl typ så var och varannann text såg ut i cyklopedin runt millennieskiftet?

Det ingick och ingår "tobak" i leveranserna till Cykloteket?
Någon annan förklaring kan inte finnas, skribenterna för
cyklopedin och deras webb är påtända hela tiden.

/Fedde

Calcifer

Aktiv medlem
Man får mycket cykel för 2499:-
Piffad med andra däck, slängde på en hydraulisk broms bak tillsammans med en 180 mm XT-skiva. Härliga 12.3 kg i detta utförande.
Visa bilaga 511619
Är det en sån här?
Är lite sugen på att köpa en sån att ha som vardagscykel och byta ut drivlinan/bromsarna mot lite annat jag har liggande.
Men vad är det som väger så mycket? Enligt specen är ju både ram och gaffel alu.

Edit: aha det står alu-gaffel på ett ställe i beskrivningen men på ett annat ställe "Gaffel: WHITE AX ST", så den är väl av stål antar jag?

weldion

Aktiv medlem
Är det en sån här?
Är lite sugen på att köpa en sån att ha som vardagscykel och byta ut drivlinan/bromsarna mot lite annat jag har liggande.
Men vad är det som väger så mycket? Enligt specen är ju både ram och gaffel alu.
Yes, en sådan är det. Hjulen är nog ganska så tunga. Däcken som följer med är väldigt enkla och de väger nog en del. Slangarna är ruskigt tjocka, så där går det att kapa några gram om man vill.
Ser man till priset så är det en väldigt fin cykel tycker jag. Min kanske kommer att gå 2 km som längst bort.

wukkaN

Aktiv medlem
Yes, en sådan är det. Hjulen är nog ganska så tunga. Däcken som följer med är väldigt enkla och de väger nog en del. Slangarna är ruskigt tjocka, så där går det att kapa några gram om man vill.
Ser man till priset så är det en väldigt fin cykel tycker jag. Min kanske kommer att gå 2 km som längst bort.
Har varit sugen på en sån där ett tag nu, verkar perfekt att dra barnvagn och pizza :) Hur är storleken?

unsuspected

Aktiv medlem
Är det en sån här?

Edit: aha det står alu-gaffel på ett ställe i beskrivningen men på ett annat ställe "Gaffel: WHITE AX ST", så den är väl av stål antar jag?
Jag klickade hem den dyrare plusmodellen.

me.I.am

Aktiv medlem
Och en bild från i söndags, underbart LVG-väder, kompisen hade sorgligt nog en MTB men det kan man ta en sån här dag. Både lördag och söndag var bästa rundorna på åratal, klar luft, lagom varmt, och många fikaställen, 3 på lördagen och 2 på söndagen på totalt 9 mil, bra.

Nära trädgränsen ovanför Båstad.
DSC_4440.JPG

Zukutoari90

Ny medlem
Snorigt barn som äntligen vilar.
Då passar man på att göra en ordentlig 1x11 lina ,nya wires och nya höljen . Härlig fredag

Bilagor

• 16312761158611227936613426285758.jpg
    16312761158611227936613426285758.jpg
    559.5 KB · Besök: 16
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer