Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

aanee

Aktiv medlem
Smög ut en vända efter lunch. Äntligen listat ut hur jag ska klä mig för att inte frysa. Så kan ha blivit en lite längre runda.
DSC_1481.JPG

Berk

Aktiv medlem
Typisk Hellasbild från en fin familjtur. Började bara lite dåligt med en stor rev från föra turen där lågningen med 1,5 salami inte räckade. Efter jag hade pumpat sex gånger kam jag på brillianta idéen att sticka in en till salami och då hållade det tät!

370.jpg

Senast ändrad:

Valhalla_

Aktiv medlem
Jo för tusan, megan var helt farbar, men 48 cm i reach är lite i längsta laget för mig. Tur att sadeln är kroniskt i botten för sittcykling hade nog blivit lite väl utsträckt :giggle:

Och vedklabben.. nej gaffeln.. får jag nog göra någonting åt.. 😁
IMG-20211120-WA0004.jpg

Apjon

Aktiv medlem
20211121_155242.jpg

Första turen på ett par veckor efter ryggskott p.g.a. dålig teknik vid skifte till vinterhjul på bilen. Lyckades lura med mig sonen, en välkommen bonus och inget klag trots uruselt väder med regn/snö och blåst ❤️. Dock så blev det medtagna fikat uppätet hemma i värmen efter turen, man kan inte få allt.

Makten

Aktiv medlem
Provade att snöra fast mitt minsta stativ på hojen. Det gick fint, men det tar alldeles för lång tid att ta loss det, så merparten av bilderna blev utan stativ ändå. Här tittar jag till torpet Mellanberg innan jag dök ner i mörkret längs bäcken från Sandasjön...

DSCF0860_fb.jpg

Berk

Aktiv medlem
Tyvärr ingen till för att tar stigcyklen för att hämta sonen. Men det var roligt enda att cykla i första riktiga snön i Stockholm. Fick bara en lite tråkigt bild där sonen byter handskar för varma vantar och sätter på pannbandet. Det var kalt att cykla emot "snöstormen".

375.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer