Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

MagerValp

Aktiv medlem
8ED1B71E-BFA4-4B6C-8759-C144675E0826.jpeg

CCS

Aktiv medlem
Ute och pulsar med Salsan före pölsan till lunch. 👍

Härlig torr snö och ca 7 minus i luften. Delvis spårat av nån fyrhjuling nån dag tidigare som det såg ut. Den morgontrötta solen gjorde sitt bästa för att stråla in mellan de snötyngda träden. Fåglarna kvittrade svagt, medan Salsans motor (jag) flåsade och ångade på som en ursinnig björn i uppförsbackarna för att inte köra fast... 🤪

IMG_20211202_101616420.jpg

CCS

Aktiv medlem
Mysig gryningsrunda med start vid 8-tiden efter morgonkaffet idag, på självaste Global Fatbike Day. :cool:

Lite grått och mulet, men ändå fint med några minusgrader och endast svaga vindar. Tog en vattenpaus ungefär halvvägs när det hade börjat ljusna lite, och inspekterade skogsgallringen medan jag lyssnade på småfåglarnas kvitter.

IMG_20211204_083532651.jpg

Berk

Aktiv medlem
Fint, men mycket halare än på torsdag på färsksnö. Märkte att bara har broms bak ger en bra anti-sladd system. Och Butcher T9 2.6" fram ger väldigt bra grepp. Sätt på vinterskor för första gången, lite för varmt, men tror att det var rätt val.

389.jpg

Makten

Aktiv medlem
Ville egentligen cykla stig men har märkt att jag oftare mår apa på natten efteråt om jag gjort det. Det går helt enkelt inte att hålla nere pulsen tillräckligt. Så den här helgen blir det slöcykling på grusväg med kamera. Lurigt som attan att hålla sig varm när man inte tar i och jag kunde inte vara ute så länge som jag ville för att fötterna höll på att dö. 😬 Fint var det i alla fall!

_DSF1027_fb.jpg

Edit: Idiotkort skärpedjup tillför egentligen ingenting men det är svårt att låta bli när möjligheten finns. 😂

liveforthis

Aktiv medlem
Fixade växlar igår kväll för ville testat dom idag. Blev ghettot meka då mina reglage är kassa i växlingen. Så blev modda ett styre och fästa under flaskstället! 🤘🏻 Älskar funktion framför form och använda det man har 🤘🏻 , Så fick vara testat den till brevlådan "igen " för nu ligger man hemma med värsta sortens mancold! Fuck med jag som ville hoja denna helgen.
IMG_20211203_150452_811.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer