Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Makten

Aktiv medlem
Redan antydan till rodelbana på större stigar, medan de mindre var minst sagt jobbiga.

DSCF1692_2048.jpg

josofin

Aktiv medlem
Jaha, idag skulle jag ha legat på operationsbordet och fått nyckelbenet ihopskruvat en gång för alla.... men pga hög belastning på sjukvården tvingas de stryka planerade operationer... Så från att ha haft en perfekt plan med prehab/rehab, frånvaro/återgång till jobbet mm, finns nu ingen plan, ingen prognos 😖...
Så det blev en cykeltur istället... fint, lagom trampat, lagom fruset, före i skogen idag iaf ❄.
20220110_113952.jpg

weldion

Aktiv medlem
Jaha, idag skulle jag ha legat på operationsbordet och fått nyckelbenet ihopskruvat en gång för alla.... men pga hög belastning på sjukvården tvingas de stryka planerade operationer... Så från att ha haft en perfekt plan med prehab/rehab, frånvaro/återgång till jobbet mm, finns nu ingen plan, ingen prognos 😖...
Så det blev en cykeltur istället... fint, lagom trampat, lagom fruset, före i skogen idag iaf ❄.
Visa bilaga 532461
Gör det själv och lägg upp resultatet i fulmek-tråden.

Senast ändrad:

josofin

Aktiv medlem
Tog en tur till Nacka idag som omväxling. Eftersom jag hittar dåligt där blev det till att följa blå prickar till Erstaviken och gröna prickar tillbaka.. Kramsnö varvat med glid-slush på hala rötter och is.... Tog mig nästan 3 timmar att komma runt 😅🙈... (Men det måste bero på att jag inte har "snabbaste cykeln för blåa och gröna i Hellas....").
20220112_130839.jpg

BFS

Aktiv medlem
Kanske halft OT, men ändå lite cykelrelaterat. Skulle nämligen åka och hämta ut lite cykeldelar jag beställt. Satte mig i bilen och tyckte den inte ville rulla iväg riktigt...

😵
Visa bilaga 532915
Inte kul. Men, vill man se det halvfulla glaset var det bra att det hände när bilen stod still.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer