Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

hyfsatseg

Medlem
Även jag tog ut min nya hoj på en första åktur. Kändes helt fantastiskt att komma ut och få upp pulsen lite! Passade på att stanna och ta bilder men insåg snabbt att jag skulle ha tänkt på att ta med djungelolja; satan vad myggbiten jag blev.

IMG_20220623_193039_1.jpg

hyfsatseg

Medlem
Tog första riktiga åkturen idag med hojen. Det blev att prova på ett par olika leder på ormberget. Ja, vad ska man säga? Efteråt var jag helt slut och otroligt nöjd med både valet av cykel och valet ATT börja cykla MTB öht. Sjukt bra känsla. I bilen på vägen hem slog jag på Perfect Day av Lou Reed och skvätte nästan en tår. 🥲
Glad midsommar på er!
IMG_20220624_154722.jpg

Trim

Aktiv medlem
Tog en runda in till Kalix och sedan Kalix Sangis Sverige leden finns på kalix.se/uppleva jag klickade på lilla midnatsols trampett är inte hitta direkt
IMG_20220625_175556_7.jpg
skrolla leta för finna här är bild till skylten till vänster i korsningen till kaffe i björkfors och höger blir till Sangis och E4 där kan man när det är upper titta in på armystuff.se gå ta två vägar finns affär Coop och en grill fik.

me.I.am

Aktiv medlem
Vet inte om jag bryter mot reglerna nu, men denna är tagen några dagar efter, i tisdags. Hade vägarna förbi i bil, och kunde inte låta bli att köra det som var den planerade turen förra lördan. Hade aldrig kört där innan, och lite frustrerande att jag inte kunde fullfölja. Fina vägar och lite gamla fina stenmurar som man undrar lite vad som fanns här en gång...

lugntur_2.JPG

Topp