Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

hyfsatseg

Aktiv medlem
Tog grusvägen upp till toppen av den lokala skidbacken. Fan vad tungt det var, fick lov att leda cykeln en bit. Men skönt och fin utsikt när man kom fram! Nu har jag ett mål också; till slut ska jag orka trampa hela vägen upp. 😊

IMG_20220703_213345_1.jpg

Valhalla_

Aktiv medlem
Testade på ett 1,6 m huck med skråig landning i ursvik idag. Hojen var inte jätteglad över det. Maxade kompressionen både fram och bak, gick i botten ändå och det hördes skumma ljud 😅

Nåja, lite ska den väl få lida, kul var det i alla fall
IMG-20220705-WA0006.jpg

Synd att det ser ut som 50 cm på bilden bara 😅 .

Senast ändrad:

josofin

Aktiv medlem
Nu svär jag väl i kyrkan.... men var i Hellas och cyklade idag... Det händer inte så ofta, nån gång då och då... Men nästan varje gång åker jag därifrån med ett sting av besvikelse... Missar jag alla godbitar för att jag hittar för dåligt, borde jag alltså cykla där oftare...eller har jag fel förväntningar...? Det är inte dåligt.... Det var en fin tur... men.... 🤷‍♀️
VideoCapture_20220706-140404.jpg

Crossmax

Aktiv medlem
Nu svär jag väl i kyrkan.... men var i Hellas och cyklade idag... Det händer inte så ofta, nån gång då och då... Men nästan varje gång åker jag därifrån med ett sting av besvikelse... Missar jag alla godbitar för att jag hittar för dåligt, borde jag alltså cykla där oftare...eller har jag fel förväntningar...? Det är inte dåligt.... Det var en fin tur... men.... 🤷‍♀️
Visa bilaga 565602
Svårt att svara på utan att veta vad du kört! :) Men hojta till om du vill ha guidning nästa gång!

Topp