HejaSverige!
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Snart får du nog köra maxeffekt i slipstreamen för att hänga med..

Snart får du nog köra maxeffekt i slipstreamen för att hänga med..![]()
Är det möjligtvis dig jag såg på Risslan här i veckan?
Troligen. Dåligt urval med omniumhojar i stan :)Är det möjligtvis dig jag såg på Risslan här i veckan?![]()
Är det möjligtvis dig jag såg på Risslan här i veckan?
Något sånt jag tänkteTroligen. Dåligt urval med omniumhojar i stan :)
Har inte det där hoppet ruttnat än?Efter 3 dagar i Järvsö så är jag helt otaggad att trampa stigKroppen är inte med mig heller riktigt.
Visa bilaga 569404
Huck to flat?
Har inte det där hoppet ruttnat än?![]()
Ah, en zoomgaffel "XOHS KCOR boxxer" edition. Sam Pilgrim testade en liknande i senaste videon. Bra grejer.Jag tror aldrig jag sett så många heldämpade cyklar, med eller utan el, som under den gångna veckan i Tyskland. Helt platt här och inte en bikepark inom räckhåll, inte ens grusvägar. På sin höjd lite kullersten i de medeltida stadskärnorna.
Visa bilaga 569649
Bonusbild på den här fantastiska skapelsen:
Visa bilaga 569650
Jag tror aldrig jag sett så många heldämpade cyklar, med eller utan el, som under den gångna veckan i Tyskland. Helt platt här och inte en bikepark inom räckhåll, inte ens grusvägar. På sin höjd lite kullersten i de medeltida stadskärnorna.
Visa bilaga 569649
Bonusbild på den här fantastiska skapelsen:
Visa bilaga 569650
Passar väl allra bäst på elcykelforumet...Genomsnittlig tysk cykla-till-stranden-cykel, listpris €7499. Med stöd.
Visa bilaga 569778
Hmm kanske platsar bättre i visa dåligt låsta cyklar?
Passar väl allra bäst på elcykelforumet...
Reglerna är enkla. :
* Endast cykelrelaterade bilder. Vilken cykeldisciplin som helst.
Jodu. Bjuder på en såndär semesterbild med bruna ben, från i tisdags. Propagandaväder!Visa bilaga 569992
Kladdigt i Åre idag. Några åk, ganska mycket vila.