Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

WSMC

Aktiv medlem
Visa bilaga 595062
Ibland så kan man fundera hur en del bilförare tänker…
Kom ut på byvägen och blir omkörd av en bil. När bilen är precis bredvid mig så börjar den att blinka höger för att svänga. Bara att använda cykelns bromsar för att slippa plåtkänning och eventuellt smaka dike.
Kan inte finnas mycket tankeverksamhet hos den föraren.
Är det byvägen vi ser på den fina bilden? :giggle:
Skämt å sido, skönt att det gick bra för dig.

EST

Aktiv medlem
Kallt, blött, lerigt🌙
20221123_175044.jpg

liveforthis

Aktiv medlem
@liveforthis : precis, en sådan är det! Inte bästa sättet att få dit en termos kanske men ganska smidigt när man väl boat fast den. Går snabbt att ta sig en slurk.
Ja jag har varit sugen på en sån ett tag då jag redan har en vanlig fidlock flaska så har man ju fäste så man kan välja vilken flaska man vill ha med

MagerValp

Aktiv medlem
Brände man friskvårdstimmen i måndags får man helt enkelt jobba in lunchen för att få sig en tur i dagsljus. En av de trevligare fördelarna med att jobba hemma, fast den största är ju att slippa vårt "aktivitetsbaserade" skitkontor. Önskar punkteringar, skeva växelöron och evig motvind åt idioterna som tvingade på oss det. Så ja, lugn och fin, djupa andetag...

Plus fem och mulet är rätt gött det med.
IMG_6662.jpeg

ChJ

Aktiv medlem
Brände man friskvårdstimmen i måndags får man helt enkelt jobba in lunchen för att få sig en tur i dagsljus. En av de trevligare fördelarna med att jobba hemma, fast den största är ju att slippa vårt "aktivitetsbaserade" skitkontor. Önskar punkteringar, skeva växelöron och evig motvind åt idioterna som tvingade på oss det. Så ja, lugn och fin, djupa andetag...

Plus fem och mulet är rätt gött det med.
Visa bilaga 595360
Tacka vet jag aktivitetsbaserat hemmakontor! (Det på bilden alltså!)

Berk

Aktiv medlem
Fick riktig abstinens efter nästan två veckor utan stigcykling. Det började riktigt tufft med många fällna träd och tung snö med en frusen bit ovanpå. Jag var rädd att jag skulle vända efter några km stig, men precis där jag stannade och tog bilden blev det mycket bättre. Mötte också @Crossmax, @Makten m.m. Det var en riktigt fin vinterrunda!

2022-12-03-13-27-25-975.jpg

kaxe

Aktiv medlem
Jag högtidlighöll Global Fatbike Day med en tvåtimmars solorunda i ett gråkallt/(svart?) Halmstad.
Sitter nu med afterbike ölen och den helt osannolika fatbikemackan,
rostbröd (grovt), gräddost, majonäs, kimchi och knaperstekt bacon, smaskens!
tempImagej3ihrC.png

weldion

Aktiv medlem
Jag högtidlighöll Global Fatbike Day med en tvåtimmars solorunda i ett gråkallt/(svart?) Halmstad.
Sitter nu med afterbike ölen och den helt osannolika fatbikemackan,
rostbröd (grovt), gräddost, majonäs, kimchi och knaperstekt bacon, smaskens!
Visa bilaga 596732
Tur för dig att det är Drick en öl-dagen idag.

Topp