Du kanske redan känner till det, men det finns shims även för CL-skivorLite mysskruvande när jag håller på att växlar om bland hjulen mellan cyklarna.
Nu så har jag flyttat de gamla vinterhjulen till en annan cykel och de gamla sommarhjulen får nu agera vinterhjul med andra bromsskivor och kassett (det som syns på bilden).Du kanske redan känner till det, men det finns shims även för CL-skivor
Jag köpte några 36mm X 45mm X 0,1mm + 36mm X 45mm X 0,3mm
(35mm passade inte på mina nav)
Kom ut sent och trodde jag hade missat förmiddagens sol... men plötsligt händer det...🌞 Visa bilaga 603219
I skogen vid Flottsbro, bredvid den som heter "CFBC-The Wildgoat" på Trailforks, som förövrigt också är rätt fin just nu.En berm, i nedförsbacke :o
Vart finns det sådana så här års som inte är bombarderade av snökanoner?
Aha!I skogen vid Flottsbro, bredvid den som heter "CFBC-The Wildgoat" på Trailforks, som förövrigt också är rätt fin just nu.
Ngt lite mer underground.. XCO-banan är inte superkul, och ännu sämre nu, då den verkar sakna dränering helt...Aha!
Är det XCO-banan? Eller något lite mer underground?
udda bild det därEtt härligt budskap om cyklingen/sporten så många av oss gillar och även jobbar med.
Jaudda bild det där
Tyckte inte din landning såg så värst framtung ut förrän jag kollade videon. Hade vart fränt om du fortsatt i en nose manual 😁