Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Transwave

Aktiv medlem
Mulet & fuktigt men ändå härligt. Är så jäkla nöjd med hojen, vill cykla på den från morgon till kväll!
1679237620318.png

Berk

Aktiv medlem
Trodde att stigarna skulle vara för blöta, men vi hade inte cyklat stig i sju veckor (pga av andra uteaktiviteter) och sonen nya stigcykel var helt färdig idag, så vi tog en tur på hemmastigen. Lite snö kvar och polarna på de vanliga ställen, men mestadels helt ok!

Gissa vilket mönster är original på sonens tröja och vilket är tillsätt idag:

2023-03-19-18-32-15-489.jpg

Valhalla_

Aktiv medlem
Ja, den känns väldigt skön! Dekalerna ska bort, helt klart, men är ju lite fler gröna delar.. Får se om jag lyckas lösa det på nåt sätt. Tips?
Jag körde kaustiksoda på fjäderhållarna och kompressionsvredet och högglanspolerade dem sen. När jag servar nästa gång åker "seal head" upp i svarven för lite putsning men returvredet får nog fortsatt vara grönt.

IMG_20230322_073231.jpg

Senast ändrad:

revben

Aktiv medlem
Ingen bild men på samma tema mötte jag en kvinna på Hisingsbron imorse med såna där fina knäskydd jag hade när jag åkte skateboard som barn. Hon var medelålders och på cykel.

erolwi

Aktiv medlem
Ingen bild men på samma tema mötte jag en kvinna på Hisingsbron imorse med såna där fina knäskydd jag hade när jag åkte skateboard som barn. Hon var medelålders och på cykel.
Efter knäskada har jag knäskydd till det mesta; slalom, skridskor, vägcykling vintertid och till och med längdskidor. Mer skydd är aldrig fel.

Martinmat

Aktiv medlem
Det där ser ju roligt ut. (men ska försöka hålla mig från en cykel till...)
Det är det och i Östersund har vi i princip snö från december till maj så dennna hoj rullar ganska mycket, vi är ett gäng entusiaster som preppar en ca 2 mil lång sträcka i skogen varje säsong.

N+1 gäller det vet du 😉😄

Topp