Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

nisselarsa

Aktiv medlem
Cyklade stig med min son idag och det var första gången det skedde på hans initiativ. 😍
IMG_20230514_115744.jpg

Berk

Aktiv medlem
Det här med att bara ha broms bak…hur funkar det, behöver du aldrig bromsa i branta, lösa nedförsbackar? 🤔😆

Det finns ingen lösa nedförsbackar kring Stockholm, bara branta häll.

EDIT: minns nu att vad heter "Brant Backe" på Trailforks faktiskt är riktigt lös. Men den överlever jag med (nästan) blockerad bakhjul.

Senast ändrad:

Rassemouse

Aktiv medlem
förälder, Mental ohälsa, skillsmässa, ftw så känns allt just nu. Då är det cykla och va runt folk som gör en glad som hjälper lite iaf. Sorry ska inte gnälla finns dom som har det värre, men behövde skriva av mig lite. Go bild blev det iaf från kvällens cykling. Visa bilaga 626361
Att cykla kanske inte löser problemen, men det hjälper bra mycket för att orka med dom. Kämpa på!

Martinmat

Aktiv medlem
förälder, Mental ohälsa, skillsmässa, ftw så känns allt just nu. Då är det cykla och va runt folk som gör en glad som hjälper lite iaf. Sorry ska inte gnälla finns dom som har det värre, men behövde skriva av mig lite. Go bild blev det iaf från kvällens cykling. Visa bilaga 626361

Cykelterapi är den bästa terapin 😃

Berk

Aktiv medlem
Hm, efter byte av utväxlingen från 34/22 till 34/20 klarade jag denna backe inte. Kanske är 21t optimal. Eller så är det "bara" att träna mer ...

Förresten en perfekt morgon till blåa/gröna klassikern: sol, inte för varmt och inte för kallt. Några vandrare, men kunde varje gång stanna bredvid spåren för att få dom passera.

2023-05-18-13-08-34-845.jpg

nisselarsa

Aktiv medlem
Känner med dig! Gick igenom skilsmässa för 13 år sedan och även om det verkligen var ett helvete så blev det också starten på livet 2.0.

Topp