Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Berk

Aktiv medlem
Igen något på stigen, denna gång levande. När jag dundrade utför på en kuperad stig såg jag något röd-brunt på högersidan av stigen. När min Dissector framdäck var bredvid såg jag att det var en ekorre som i panik snurrade runt galet snabbt! Om ekorren hade gått en decimeter till vänster hade den blivit dissected. Den verkarade helt lugn direkt efteråt.

2023-05-23-18-15-56-398.jpg

GanskaPerfekt

Aktiv medlem
Morgondimman lättade så småningom, så det blev en ganska behaglig morgon i skogen. 🐦 Och cykeln kändes rapp och livlig, och uppförsbackarna blev plötsligt nästan roliga, efter att cykeln nu har fått två nya Conti CrossKing-däck på ca 750g/st fram och bak, istället för de tidigare Nobby Nic på 950-990g/st. Flinade nöjt för mig själv av bara farten... :cool:

IMG_20230527_061538278.jpg

Berk

Aktiv medlem
Otroligt, och roligt, att man fortfarande utvecklas efter flera år av stigcykling! Sonen klarade nästen en linje i mitten av Hällre bakom de två sista träd medan jag klarade linjen jag funderade på för en vecka sen. När man är uppe känns det att de var enkelt och undrar man varför man inte provade tidigare.

2023-05-27-15-20-25-951.jpg

Topp