Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Makten sa:Provade MTB-spåret vid Fiskartorpet (i Stockholm) för första gången. Den har fått sig en förlängning och jag cyklade fel typ fjörton gånger. Men kul var det, och jag kan varmt rekommendera spåret! Ganska så flowigt, men en och annan rot och ett fåtal krux finns. Det enda riktigt kluriga var den långa, rotiga och steniga uppförslöpan sydöst om Laduviken.
nikhan sa:Blev en lokal runda för att träna långa backar. I bakgrunden Öresund, Ven och Danmark.
42Hz sa:Spooooky!
Rydell sa:42Hz sa:Spooooky!
Kanske det som kommer att hemsöka mig i natt :)
42Hz sa:Lite Donnie Darko-vibbar...
Rydell sa:Det var så att man nästa blev skraj när man kollade på fotona när man kom hem efter turen.
Lars.E sa:Rydell sa:Det var så att man nästa blev skraj när man kollade på fotona när man kom hem efter turen.
Trollskogen vaknar!
Ser det ut så på riktigt? Eller har du varit och "bättrat på" när du redigerat?
Makten sa:Svårcyklade spänger i Paradiset, igår eftermiddag...
Gissar på att det blir fler badutflykter :)Jimel sa:Familjen ville åka och bada, inga problem då det finns en DH backe 100m från stranden ?

Rydell sa:Gissar på att det blir fler badutflykter :)Jimel sa:Familjen ville åka och bada, inga problem då det finns en DH backe 100m från stranden ?
Vart är ni?
Jimel sa:Rydell sa:Gissar på att det blir fler badutflykter :)Jimel sa:Familjen ville åka och bada, inga problem då det finns en DH backe 100m från stranden ?
Vart är ni?
Ja jag kommer inte säga nej, ganska skönt med ett dopp efter några vändor upp och ner ?
Backen ligger stax utanför Strängnäs, tyvärr ingen lift ?
Jackson sa:Blött, kallt och mkt trollskt vid Trollsjön idag.