Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jajjamen
Mest grusväg? Måste vara jobbigt i skogen med fixie annars?Jajjamen
Den skarpsynte som kan sin (extrem)lokalgeografi noterar att fotot och fotot ovan är tagna med fotografen nästan på metern på samma plats.Lite cykel i motljus då igen!
Visa bilaga 667862
Mycket bra tur! Ja det här kanonvädret vill man verkligen carpa skiten ur!Den skarpsynte som kan sin (extrem)lokalgeografi noterar att fotot och fotot ovan är tagna med fotografen nästan på metern på samma plats.
Mycket bra tur. Ser ju ut att hålla i sig så detta kanske är veckan lunch-flexen händer ..
Förutsätter att stigen fortsätter åt höger i bildLite cykel i motljus då igen!
Visa bilaga 667862
Bara om man har franskt efternamn!Förutsätter att stigen fortsätter åt höger i bild
Funkade ju jättebra, jag halkade inte ett dugg på isen!En av två isfläckar på dagens tur, men om man lägger lite granris på gör det inget!
Visa bilaga 667900
Kallt..?Kvälls runda...från igår Visa bilaga 668026
Ja det va kallt helt klart runt -11 men så där lite lagom vind också så det blåste igenom alla plagg ??Kallt..?
Starkt att hoja i detta!Vitt på vitt ?Visa bilaga 668075
Ändrar mej: Friskt! ???Ja det va kallt helt klart runt -7/-8 men så där lite lagom vind också så det blåste igenom alla plagg ??
Ja hehe friskt, ändra mig -11 va det visst.Ändrar mej: Friskt! ???
Hojade från linné till Mölndal. Svinigt kallt å pep i luftrören.
Och så en kvällstur på det:
Lite ot men hur funkar den i snön? blir rätt sugen på något liknande bygge
Jag gillar den. Men den används mer som en vardagscykel och utefter isvägarna än i skogen.Lite ot men hur funkar den i snön? blir rätt sugen på något liknande bygge