Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Alldeles allena i backen och liften första timmen idag :)

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    554 KB · Besök: 100
Provade MTB-spåret vid Fiskartorpet (i Stockholm) för första gången. Den har fått sig en förlängning och jag cyklade fel typ fjörton gånger. Men kul var det, och jag kan varmt rekommendera spåret! Ganska så flowigt, men en och annan rot och ett fåtal krux finns. Det enda riktigt kluriga var den långa, rotiga och steniga uppförslöpan sydöst om Laduviken.

DSC01842.jpg

ScreenShot2016-07-03at19.48.25.png

Makten sa:
Provade MTB-spåret vid Fiskartorpet (i Stockholm) för första gången. Den har fått sig en förlängning och jag cyklade fel typ fjörton gånger. Men kul var det, och jag kan varmt rekommendera spåret! Ganska så flowigt, men en och annan rot och ett fåtal krux finns. Det enda riktigt kluriga var den långa, rotiga och steniga uppförslöpan sydöst om Laduviken.

Inte så konstigt att det var jobbigt, du var ju ute i vattnet och cyklade! :)

Blev ca 1.5h i Hellas idag, tyckte greppet blev dåligt på vänster pedal efter en stund och när jag cyklat klart så vände jag på skorn och såg att en del av sulan saknades :(

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    306.7 KB · Besök: 96
Nya skor, (typ) ny tatuering och härligt väder gav PB på snitt i går 4mil a 29.2km/h som är snabbt för mig :-p

Bilagor

• IMG_20160704_203852.jpg
    IMG_20160704_203852.jpg
    403.7 KB · Besök: 92
Det var så att man nästa blev skraj när man kollade på fotona när man kom hem efter turen.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    401.6 KB · Besök: 95
Lars.E sa:
Rydell sa:
Det var så att man nästa blev skraj när man kollade på fotona när man kom hem efter turen.

Trollskogen vaknar!
Ser det ut så på riktigt? Eller har du varit och "bättrat på" när du redigerat?

Det jag har ändrat på är att jag har lagt skärpan på just det, Inget annat. Det är en rotvälta som jag lutade cykeln mot.

tmp_12309-2016-07-0623.45.03-1664339621.jpg

Fördelen med stillbilder; det räcker med ett ögonblick av synkronisering för att det ska se bra ut.

I själva verket hade jag och Leija väldigt svårt med koreografin i järvsös pumptrack.

Rydell sa:
Jimel sa:
Familjen ville åka och bada, inga problem då det finns en DH backe 100m från stranden ?
Gissar på att det blir fler badutflykter :)
Vart är ni?

Ja jag kommer inte säga nej, ganska skönt med ett dopp efter några vändor upp och ner ?
Backen ligger stax utanför Strängnäs, tyvärr ingen lift ?

Jackson sa:
Blött, kallt och mkt trollskt vid Trollsjön idag.

Tur att du skriver att det är blött och kallt så att man slipper säga upp sig på jobbet varje gång man ser era bilder.
Jag brukar försöka att skrolla vidare så snabbt som möjligt och inte titta eller kommentera för att klara mig från totalt sammanbrott. Men denna gången när jag skrollade förbi var jag tvungen att vända för att se om du verkligen skrev att det var mycket trollskit vid sjön :)

Tillbaka
Topp