Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:1a dagen semester å cyklat 7,5 timmar fast 2 timmar bil Iförsig, skål?
sobrius sa:Första "riktiga" turen efter axelskrotningen blev en tur runt Vallåsen.
Klavikel sa:sobrius sa:Första "riktiga" turen efter axelskrotningen blev en tur runt Vallåsen.
Coolt.. Ser mjukt o gött ut. Stenmur under mossan?
Jackson sa:23.45, Tromsø.

Jimel sa:Imorse när jag å far styrde mot Sälen, nu lite käk och någon bira sen cykling imorgon ?
NLC sa:Jimel sa:Imorse när jag å far styrde mot Sälen, nu lite käk och någon bira sen cykling imorgon ?
Men vad har man ett flak till om inte att slänga upp hojjarna på ??
Jackson sa:Snyggt!! Känns nästan som ett montage åt turistbyrån i Troms.. ;-)
Jup, de beställde och jag levererade :). Det var ett hårt jobb för det har då fasen inte vart många soliga dagar den här sommaren och vi är så helt otroligt trött om nätterna och solen hänger mest bara ute och nattsuddar. Men i fredags offrade vi oss. Det var jobbigt.
I dag var vi ute på dagen. Det regnade förstås. Och blåste småspikar på oss. Huvva. Men ganska fint, och nu får vi dricka importerad goöl från Svea och äta burgers.
Jimel sa:Sälen!!
Du får fixa en tröja att ha över skydden till nästa gång bara ;-)Kung_Gustaf sa:Jag längtar redan tillbaka till Hafjell...
Rattnalle sa:Du får fixa en tröja att ha över skydden till nästa gång bara ;-)Kung_Gustaf sa:Jag längtar redan tillbaka till Hafjell...

Jackson sa:Snygg bild Rydell!
Kung_Gustaf sa:Jag längtar redan tillbaka till Hafjell...
Hehe nej, inte dom. Men resten!fredrik168 sa:Kung_Gustaf sa:Jag längtar redan tillbaka till Hafjell...
Dina handleder också??? ?
pkarlsson sa:En helt vanlig bild får bli mitt första bidrag till tråden. Dom 250 reflexerna bjuder jag på! ?
Tagen nära slutet av Järavallen-rundan.
Låter väldigt spännande. :osobrius sa:pkarlsson sa:En helt vanlig bild får bli mitt första bidrag till tråden. Dom 250 reflexerna bjuder jag på! ?
Tagen nära slutet av Järavallen-rundan.
Det är spännande att cykla där precis bredvid taggtråden när det är höst och halklera. =)
EST sa:Jimel sa:Sälen!!
Har de byggt gjort nåt nytt? Ska med dit nångång i sommar?