D
Deleted member 43681
Guest
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Tjeften.Sedan så åkte du direkt till hårfrisörskan för att kunna bläddra genom nyaste Svensk Damtidning?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjeften.Sedan så åkte du direkt till hårfrisörskan för att kunna bläddra genom nyaste Svensk Damtidning?
Tack, trodde du var en rövhatt ?[UÄ] Coronatråden 4
Om man läser vad som skrivs så verkar ju detta inte vara ett covid specifik beslut utan en generell förändring om hur man hanterar spårning för vissa smittsamma sjukdomar som klassas som extra viktiga att smittsäkra klamydia nämns oxå som ett exempel som kommer omfattas av denna reformen. Ja...happyride.se
Gammal flottningsränna? Skoj!Visa bilaga 435390
Ok.. Let's go! ?
Gammal flottningsränna? Skoj!
Jag kollade på kartan. Vad är det där för märkligt grej. Det ser ut som att den går mellan gävle och söderfors? Stämmer det? Det ser också ut som att det går en serviceväg längs med hela sträckan. Den måste det ju gå att hoja. Men varför transportera vatten mellan gävle och söderfors? Jag kanske ser fel på flygfotot. Det är lite luddigt här och där.
Den där skylten såg jäkligt hemmasnickrad ut. "Cyklisten" är ju precis samma äldre person som illustreras i kollektivtrafiken vid sittplatser avsedda för just äldre, inklusive käpp ("framgaffel"). Sen har jag svårt att tro att Naturvårdsverket och/eller Länsstyrelsen skulle sätta upp en skylt som BARA talar om att cykling är förbjuden. Det brukar framgå på informationstavlor som beskriver reservatet.
Akta dig för gäddan.
Man badade ju fan i den när man var liten?Jupp, den används fortfarande för att få färskvatten till Korsnäs pappersfabrik, vet inte om det är för att det är stopp den här veckan eller om det är någon annan anledning de har tömt den...
Snyggt! Är det möjligen vid golfbanan på Frösön?Lite kvällsrull på egen hand när resten av familjen var borta Visa bilaga 436373
Lite kvällsrull på egen hand när resten av familjen var borta Visa bilaga 436373