Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Fick till en skapligt vass bild på dagens runda.
5C5A48F3-3C11-4932-B1BD-DF0B047B12D7.jpeg

Eller var det fel tråd? https://happyride.se/forum/threads/ot-pappaskaemt-ordvitsar.3683857/

Sonen provar alltid nya linjer. Här på en av de flera step-ups på Tre Amigos: låg step-up, men så nära en träd att han måste luta cykeln. Tror inte att vuxna kan köra den. Att vara små har sina fördelar!

2021-03-21-14-44-42.jpg

Och en typisk fika-bild till för att det var så fin där ute!

2021-03-21-14-45-43.jpg

Senast ändrad:
hundstigen.jpg

Första stigcyklingen på ett bra antal år. Tog den lokala hundstigen då jag ville börja lite lätt. Den var mycket mer teknisk än vad jag mindes den från promenaderna och tror jag halkade på varje rot och körde in i varje sten längs stigen. Men kul var det! Nu ska jag bara hitta plats i budgeten för ett par vindtäta byxor för vindtäta är inte de gamla chinos jag kör i just nu.

Har du köpt fälgarna via slowbuild ? Nöjd med dem tänkte mig något liknande fast sla30

Nej, jag köpte kompletta Newmen hjul, framförallt för nya FADE baknav (och för att jag ville har den direkt, inte slow). Newmen säger att den låter mycket mindre. Men det är inte bara mindre, man hör frihjulet inte als ute på stigen!! Bike-discount har 10% rabatt på många modeller.

Hmmmmm, hur gick det där till??? Låg som opostad men var tydligen ändå postad, eller är jag måndagstrött.... ?

Tillbaka
Topp