Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sluta bromsa och kör fortare så lossnar leran. Eller så ser hela du lika lerig ut. ?
Det blev engångsartiklar av den...Vart tog skogen vägen
Visa bilaga 478333
Man ser inte skogen när kalhygget är i vägen..Vart tog skogen vägen
Det är mer än jag hittade i Resele (Ångermanland) igår. Här var det blöta, leriga skogsvägar eller för mycket snö, som var alldeles för mjuk.Barmarksjakten har börjat, nu befinner sig Jämtland i den där tiden när det är mitt emellan vinter å vår, i skogen bär inte snön fullt ut. Stack ut på en 3 mils leta barmarksstig i morse, det finns små snuttar av barmark, överlycklig av 100meter snöfri Stig ?Visa bilaga 478527
Mao är jag lyckligt lottad då med mina 100meter Stig ?Det är mer än jag hittade i Resele (Ångermanland) igår. Här var det blöta, leriga skogsvägar eller för mycket snö, som var alldeles för mjuk.
Helt klart! ?Mao är jag lyckligt lottad då med mina 100meter Stig ?
Det är dom bästa utflykterna! ??Lekutflykt idag
Jävligt läcker bild!
Första fixie rundan för säsongen! Sjuk motvind åt ena hållet och härlig medvind åt andra ?
Vad är det för en metallpinne som håller uppe din fixie?Visa bilaga 479296Första fixie rundan för säsongen! Sjuk motvind åt ena hållet och härlig medvind åt andra ?