Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jo man kan ju undra vad det beror på, själv har jag haft såna på majoriteten av mina cyklar senaste 10 åren utan problemTycker som Berk, har väl varit flera med just Shimano och det där fästet som lossnat de senaste veckorna?
Mina SLX på förra cykeln fungerade dock fläckfritt...
Har kontaktat butiken där jag köpte cykeln så får vi se vad de har att säga. Tycker det ser slitet ut inuti också, så var nog inte korrekt monterat..
Gött att se att det inte längre är snö på bilderna sen nån vecka?Rakt ut i sjön bara Visa bilaga 498909
Inte en aning...får nog länka en bild eller så?
Japp ser ut att vara samma?Ville inte går genom Yonnas tusentals bilden, men hittade nu:
Söker en galen fatbiker och bikerafter :)
Fick PM/fråga vad jag äter på cykelresa, och då som bikepacker med bara två drybags för då går det ju inte att ta med så mycket mat. Inte heller mjuk mat, eller tunga burkar eller t.ex kött som snabbt ruttnar. Nu är jag inte så förtjust i kött (tycker att hela köttindustri känns rutten) så jag...happyride.se
Det där är riktning österut, eller hur? Har aldrig lyckats med den heller... från andra håller är det bara att ta sig över och rulla ned, men österut är det för trångt...Egentligen för varmt för stigcykling för merparten av familjen, men stig-cykel är roligaste transportmedel till sjön. Nedan sonen på andra, lyckat, försöket på nyckelpassagen på Triagonalen. Vet inte om jag aldrig ska lyckas att köra den.
Visa bilaga 499163
Det där är riktning österut, eller hur? Har aldrig lyckats med den heller... från andra håller är det bara att ta sig över och rulla ned, men österut är det för trångt...
Fin bild !Visa bilaga 499247Fixietur nu på morgonen innan värmen slår till på riktigt!
Själv var jag ute igår mellan 12 och 14 och undrade varför i helvete jag inte orkar lika mycket som vanligt och har en helt galet hög puls. Kanske också skulle testa det där med att gå upp tidigt....Det finns inget annat sätt nu ;)
Jag är förresten mycket disciplinerad när det gäller att gå upp tidigt!
Själv var jag ute igår mellan 12 och 14 och undrade varför i helvete jag inte orkar lika mycket som vanligt och har en helt galet hög puls. Kanske också skulle testa det där med att gå upp tidigt....![]()
Mitt största problem är nog att jag ofta slutar jobbet 07 och sedan blir "cykelnödig" mitt på dagen/under eftermiddagen. Kanske iaf skulle försöka skjuta på det till kvällen... (Blir säkert bättre bilder till denna tråden då också ?.)När jag måste jobba har jag ingen problem med att vakna kl 5:30 för en cykeltur innan jobbet, men på helgen ...
Låter som en utmärkt plan! Jag ser fram emot bild i kvällsljus??Mitt största problem är nog att jag ofta slutar jobbet 07 och sedan blir "cykelnödig" mitt på dagen/under eftermiddagen. Kanske iaf skulle försöka skjuta på det till kvällen... (Blir säkert bättre bilder till denna tråden då också ?.)
Det är alltid beer’o clock ?Morgon runda för mig med, med öl paus! Visa bilaga 499414Visa bilaga 499415
Haha ja idag va det väldigt behövligt redan 23grader vid 9 tiden och fuktigt som fan med ?Det är alltid beer’o clock ?