Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Idag blev det en runda på fulcykeln före frukost. Väddö kanal låg stilla.
IMG_20210714_062209.jpg

6 mils gruscykling i närheten av Tammerfors, Finland innan det blev för hett. Det blev lite allt möjligt, sportgrus, kanonfina skogsvägar, helt överväxta skogsvägar och lite promenad i blåbärsriset. Och så 3-4 km asfalt för att knyta ihop paketet. Fuskar med två bilder...

20210716_103156.jpg

20210716_112103.jpg

Semestern slut för i år sista veckans husbilsresa med besök till några nationalparker men värmen stoppade de längre turerna denna gång. Fatbiken hängde med denna resa och fungerade mestadels som transportmedel ner till vatten och bad med barnen men några morgonrundor blev det. Få bilder när telefon inte ville fungera alls.
IMG_20210717_103412.jpg

IMG_20210717_112452.jpg

Senast ändrad:
soda-cykel-anneberg.jpg

Idag hämtade jag en nyinköpt begagnad cykel (Soda Elite). Jag cyklade från Lindome till Kungsbacka med cykeln. Stannade på tågspårövergång för att dokumentera cykeln (bild). Jag är andra ägaren. Cykeln var i fint skick. Priset var 1500 kronor.

Avståndet mellan Lindome och Kungsbacka är 13 kilometer. Det var inte det längsta jag har cyklat ?

Nu ska jag montera på punkteringsfria cykeldäck och batterifri cykelbelysning. Sedan är cykeln i det närmaste färdig.

Tillbaka
Topp