Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

En fin soligt morgon (som SMHI inte hade förutspått). Tänkte att köra en runda på hemmastigen innan sonens aktivitet, men när frun sade att hon tänkte åka lvg stack jag med.

2023-10-29-10-51-54-218.jpg

Om underlaget var lika hårt som i lördags så måste det vart en av årets bästa dagar.
Solen värmde en del så mitt på dagen blev det lite kladd där solen låg på men det frös snabbt igen. Riktigt fint var det iaf och inte särskilt kallt för kroppen även om termometern visade på minus.

Ser ju lite sådär ut för veckan. Min gissning är att idag blir sista dagen parken håller öppet.

Solen värmde en del så mitt på dagen blev det lite kladd där solen låg på men det frös snabbt igen. Riktigt fint var det iaf och inte särskilt kallt för kroppen även om termometern visade på minus.

Ser ju lite sådär ut för veckan. Min gissning är att idag blir sista dagen parken håller öppet.

Ja jäklar.
Hade hoppats på att helgens regn skulle blåsa nån annan stans, men det blir bara värre och värre.

Är det Maj snart?

Tänkte att köra vid soluppgången i snön med minusgrader, men SMHi sade regn och jag kände mig inte 100% (SMHI verkade dock har haft fel). Hittade lite tid på eftermiddagen och körde en riktigt mysigt regnrunda. Bara jag och hjort. Nu känner jag mig mycket bättre :)

2023-11-02-16-15-51-845.jpg

Tillbaka
Topp