Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har pysslat med samma sak här i Umeå under veckan, allt för att få ett trevlig firande av högtiden ?Handskotta å snöskotrampa i reservatet inför
Lördagens global fatbike day. Ser äntligen ut att bli uppehåll från snöandet ngn vecka. Ligger ca 70-80cm i terrängen nu ?Visa bilaga 668454Visa bilaga 668455
Har pysslat med samma sak här i Umeå under veckan, allt för att få ett trevlig firande av högtiden ?
Istället åkte du ner för en massa osedda branter där det inte gick att bromsa ?Sen skulle @Valhalla_ envist hucka, trots att man knappt kom framåt på platten.
Jag var nöjd med att låta bli ?
Visa bilaga 669025
Visa bilaga 669026
(Dagens "båda är nästan samma bild")
So fluffy!Istället åkte du ner för en massa osedda branter där det inte gick att bromsa ?
Vad är det där för ställe? Ser skoj utLite helgskoj ?
Visa bilaga 669033
Ligger ute på Värmdö ? det är en mini bikepark ish. Hojta till om du ska dit så skickar jag platsenVad är det där för ställe? Ser skoj ut
Snygg hoj! Men ser det inte ut som att din bakaxel har gängat ur sig? :oVisa bilaga 669027
Dagens runda var mer "hike-a-bike"...normalt sett har vi inte mycket snö i München, men sen i torsdags kom det nästan en halvmeter på en gång.
Snygg hoj! Men ser det inte ut som att din bakaxel har gängat ur sig? :o
Ljust och fräscht ?Vitt på vitt ?Visa bilaga 668075
Fast bygger du hjul utan öl?
Får ändå vänta ett par timmar innan jag öppnar ölen känner jag. Är inte riktigt så stark än en timme efter att jag vaknat ?Fast bygger du hjul utan öl?
Det där kommer sluta illa.
Wtf
25mm AM fälgar 2023. Är det verkligen ok?
Det återstår att se. Ville ha lätt men inte kolfiber (kört av en per säsong, blev tröttsamt och dyrt).25mm AM fälgar 2023. Är det verkligen ok?
2,3 på 25mm låter ju klokt men alla kommer ju tror att det är en tidsmaskin från 2019 som kommer farande?. Men det var ju bättre förr vet vi alla!Det återstår att se. Ville ha lätt men inte kolfiber (kört av en per säsong, blev tröttsamt och dyrt).
Bygger två par, dessa blir lätta stighjul som bör landa strax under 1600 g som jag mestadels kommer köra 2,3:or på. Och så blir det ett par XM481/EX511 för utförscykling där det körs 2,4-2,5”.