Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Ah, bild tagen på exakt samma ställe som min 16 inlägg tidigare på samma sidan. Vi (jag) tog dock kaffe lite längre bort.
Som av en händelse så blev det så:giggle:
Det var faktiskt anledningen att jag tog just den backen på slutet. Trevligt café, säkert två tre år sedan jag var där innan idag.

IMG_0532.jpeg

Fantastisk dag!
Rekade mina gamla jaktmarker uppe vid högdalstoppen och det har tydligen hänt mycket runt däromkring de senaste 30 åren , gamla spår är borta men nya har dykt upp ?, härligt!

20240511_171224.jpg

Apropå skyttevärn ? snubblade på den här konstruktionen idag, det enda jag kan tänka mig är att det är ett gammalt skyttevärn? Någon annan som vet bättre kanske, det gick iallafall en grävd skyttegrav därifrån.

IMG_9942.jpeg
Stigbygge idag. Är väl en 7-8 heldagar till innan den är klar. Iaf om jag inte lyckas lura med mig mer arbetskraft ut i skogen. Men kul att se resultat och att det går framåt. Flaggade ut hela sträckningen idag också så nu är det bara att jobba på och få det körbart också.

Det är i Flottsbro, nya hoppet i kurvan på Freeride... Jag sa till att han inte bör jogga i cykellederna, han sa ok, och fortsatte sin joggingtur uppför Grävet.. ?
Men... Grävet från den punkten är ju i så fall bara en massa hopp? Sprang han rätt över dem då alltså? Vilket stolpskott

Tillbaka
Topp