Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var med där idag kul ställe,Besökte Kottaberget i Gyttorp idag. Kul ställe! Som bikepark utan lift! Trampa upp, leka ner. Fuskar med två reklambilder. Visa bilaga 733286Visa bilaga 733287
Ja, tror det var vi som bytte några ord vid bron? Verkligen kul ställeVar med där idag kul ställe,
Besökte Kottaberget i Gyttorp idag. Kul ställe! Som bikepark utan lift! Trampa upp, leka ner. Fuskar med två reklambilder. Visa bilaga 733286Visa bilaga 733287
Hon ser lite rädd utVisa bilaga 733339
Downhillhunden har ersatts av en katt i hemmet. Hon försöker så gott hon kan.
Jag tror inte riktigt hon hade någon plan för hur hon skulle komma ner när hon klättrat upp. Men hon löste det...Hon ser lite rädd ut
Då gick vi om varandra... Jag kom typ vid 11..Haha jag var också där igår men drog ganska tidigt vid 11 typ![]()
Aha du som gillade vänster efter bronJa, tror det var vi som bytte några ord vid bron? Verkligen kul ställe![]()
Då gick vi om varandra... Jag kom typ vid 11..
Grattis - kul med tvillingar! Som förälder sedan flera år kan jag bara trycka på vikten att få egentid och vara utomhus!Ett försök att få in lite stigcykling i schemat som kommer med att vara nybliven tvillingförälder.
Visa bilaga 733550
Grattis!Ett försök att få in lite stigcykling i schemat som kommer med att vara nybliven tvillingförälder.
Stort grattis, och heja dig! Nu har jag bara ett barn men jag har sedan han kom upptäckt att man ibland får vara väldigt kreativ för att kunna komma ut/få in cyklingen i schemat. Men det gårEtt försök att få in lite stigcykling i schemat som kommer med att vara nybliven tvillingförälder.
Visa bilaga 733550
Är det något som händer när man blir förälder så är det ju att man blir väldigt mycket mer tidseffektivStort grattis, och heja dig! Nu har jag bara ett barn men jag har sedan han kom upptäckt att man ibland får vara väldigt kreativ för att kunna komma ut/få in cyklingen i schemat. Men det går.
Till skillnad mot när man blir pensionär, då blir man väldigt tidsineffektiv.Är det något som händer när man blir förälder så är det ju att man blir väldigt mycket mer tidseffektiv![]()
Är det olika sadelstolpar också?Det knakade under sadeln. "Dags att smörja dropperstolpen", tänkte jag.
Verkligheten visade sig vara något annat :-(
Synd att det är den andra sadeln som har givit upp i år, fast på olika cyklar.
Visa bilaga 734090
Det knakade under sadeln. "Dags att smörja dropperstolpen", tänkte jag.
Visa bilaga 734090
FabricVilken fabrikat är det?
I ärligheten har den första sadeln dött i en läskig krasch. Och den här sadeln hade suttit lite lite snett på sistone, troligen har den också lidit i en mindre krasch vilken jag inte märkte när det hände.Ah, gissade det av formen av sadeln, men ser ny också loggan. Har funderat på en Fabric då och då, men de är kanske bättre att undvika.
Vad har hänt med dom stackars railsen? Dom ser helt söndertuggade ut?Det knakade under sadeln. "Dags att smörja dropperstolpen", tänkte jag.
Visa bilaga 734090
Vad har hänt med dom stackars railsen? Dom ser helt söndertuggade ut?