Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

Lejon

Aktiv medlem
Fel säsong men billiga 45nrth-produkter på xxl i Arninge nu. Rätt många Dillinger fatbike-dubbdäck för 250kr stycket. Handskarna på bilden kostar 300kr. Kändes prisvärt.

Bilagor

• F1D7BC0C-94BA-4141-9217-BBE3FEFFE5D1.jpeg
    F1D7BC0C-94BA-4141-9217-BBE3FEFFE5D1.jpeg
    830.8 KB · Besök: 31

desmo

Aktiv medlem
Fel säsong men billiga 45nrth-produkter på xxl i Arninge nu. Rätt många Dillinger fatbike-dubbdäck för 250kr stycket. Handskarna på bilden kostar 300kr. Kändes prisvärt.

Lejon, eller någon annan i området. Jag är sugen på dubbdäck. Vilken dimension finns/fanns? Min ram klarar max 4,0. Någon som kan tänka sig agera ombud?

Lejon

Aktiv medlem
Lejon, eller någon annan i området. Jag är sugen på dubbdäck. Vilken dimension finns/fanns? Min ram klarar max 4,0. Någon som kan tänka sig agera ombud?
Jag bor inte jättenära men om du ringer och kollar med butiken själv så kan jag hämta upp dem om de är betalade. Eller swisha i förskott så betalar jag i butiken.
Kan hämta efter jobbet någon dag i veckan i så fall och ta dem till Åkersberga där jag bor. PMa vid intresse.

rouster

Aktiv medlem
Råkade gå förbi cykelavdelningen på biltema och såg dessa lock-on handtag för 49kr. Riktigt fynd tycker jag.
Jag har nu mera dessa på alla mina cyklar. Har inte känt någon skillnad mot finmärken jag haft tidigare.

ostrand

Aktiv medlem
Råkade gå förbi cykelavdelningen på biltema och såg dessa lock-on handtag för 49kr. Riktigt fynd tycker jag.
Jag har nu mera dessa på alla mina cyklar. Har inte känt någon skillnad mot finmärken jag haft tidigare.
finns likadana på Jula till samma pris i olika häftiga färger också om man nu vill välja annat är Yosemite ;)

Maakus

Aktiv medlem

jonte987

Aktiv medlem
Ja, det hade kanske varit nåt. Frågan är om 51mm offset är ocyklingsbart 2021

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer