Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

Tokig

Aktiv medlem
Bikester har en del cyklar med bra rabatter

Foss

Aktiv medlem
Min varukorg försvann, försökte beställa inatt och nyss. Mailade och hon sade att outlet är slut trots koden kvar på sidan och allt, sen svarade jag att det inte gick att genomföra beställning pga det stod ändra leveransval. Efter det är min varukorg rensad på 16 grejer så jag vettefan…
Det gick alltså inte att betala.

Edit: gjorde om löt från scratch så gick det…
Jag hade samma upplevelse. Försökte handla inatt, funkade ej så mailade, fick nekande svar, provade nu igen och nu fungerade det. Tur jag fick tips här på Happy, im happy :)

Är det förresten fria returer? Överköpte små pumpar…

moros

Aktiv medlem
Jag hade samma upplevelse. Försökte handla inatt, funkade ej så mailade, fick nekande svar, provade nu igen och nu fungerade det. Tur jag fick tips här på Happy, im happy :)

Är det förresten fria returer? Överköpte små pumpar…
Ja, fri retur. Kommer det från svenska lagret så är fraktsedel inkluderad, är det från tyska lagret får du printa den själv

Foss

Aktiv medlem
Happy får konkurrens! Nu startar Cykelkraft en klagomur för elcykeltrenden… 😜

Bilagor

• 99E8C3AD-612A-4492-814D-23AECADF8B79.jpeg
    99E8C3AD-612A-4492-814D-23AECADF8B79.jpeg
    292.1 KB · Besök: 93

cykloton

Aktiv medlem
Beställde en momentnyckel på 5nm men fick en på 6nm, felmärkt. Istället för att ta tillbaka den så skickade dom pengar för den då det inte fanns "rätt" i lager, schysst löst men nu söker jag deals på momentnyckel...

aben

Aktiv medlem
Fick hem en andra beställning med ett par Pearl izumi vinterbyxor för bara dryga 300 kr och precis de storlek jag ville ha med plats för underställ under. Rean på outleten är ganska uttunnad nu men jag kanske gör en beställning till :)

Foss

Aktiv medlem
Nån som sett dubbdäck på rean? Skulle lägga om men insåg mina blivit stulna i våras…

jonja

Aktiv medlem

Murdock

Aktiv medlem
Detta är ett kap, den där går som en dröm. Enda egentliga plumpen jag kunde hitta är att DT frihjulet väsnas 'bra nog riktigt' i högre fart.
Tur att de bara tar 25or, annars hade jag varit tvungen att köpa en. Ovanligt nog, är att cykeln bara specad till 110kg. 120 brukar ju annars vara standard.

jonja

Aktiv medlem
Tur att de bara tar 25or, annars hade jag varit tvungen att köpa en. Ovanligt nog, är att cykeln bara specad till 110kg. 120 brukar ju annars vara standard.
De tar 28or utan vidare, iaf utav GP5000, som sitter på min hoj sen ett år tillbaka. Och jag är inte den enda som tycker det.

Murdock

Aktiv medlem
En tidig julklapp kanske?

jarek996

Aktiv medlem
Fick hem en regnjacka av MAAP för bara 130 EUR (ordinarie pris = 290 EUR) . Beställde XL ( trots jag är M) och den passar PERFEKT !!!
MAAP fuskar mest av alla med storlekar. Jackan finns kvar för 145 EUR (de hade 10% extra på BF) . Vilket kvalitet !!!!!

Tokig

Aktiv medlem
Topp