ministerkrister
Medlem
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!
XXL: https://www.xxl.se/cube-nuroad-c-62-pro-grx11-22-gruscykel-cyclocross-unisex-rod/p/1195158_1_style@Tinypope vart finner man en sådan deal?
Dessutom är det en helt annan modell och cykeltyp. Men man får väl vara lite flexibel om man vill spara pengar.XXL: https://www.xxl.se/cube-nuroad-c-62-pro-grx11-22-gruscykel-cyclocross-unisex-rod/p/1195158_1_style
Finns bara kvar i storlek XL dock.
Haha, my bad! gick lite fort där. Såg 20k och C62 och kom att tänka på den...Dessutom är det en helt annan modell och cykeltyp. Men man får väl vara lite flexibel om man vill spara pengar.![]()
45% på många Aclima kläder hos Outnorth :)25% på Aclima hos Widforss med koden ACLIMA25. Eller som dom själva säger Merino madness :)
Vilseledande trådtitel som antyder att Decathlon storsatsar i Ryssland. Det var ju den franska hemfixarkedjan med delvis samma ägarstruktur som för ett år sedan hade planer på att ska storsatsa (enligt förslag från en rysk chef).Decathlon storsatsar i Ryssland
Decathlon motverkar och slår mynt av fria världens isolering av Ryssland. Jag kommer då aldrig mer handla där.happyride.se
Efter hård kritik. Too little, too late (för mig).Vilseledande trådtitel som antyder att Decathlon storsatsar i Ryssland. Det var ju den franska hemfixarkedjan med delvis samma ägarstruktur som för ett år sedan hade planer på att ska storsatsa (enligt förslag från en rysk chef).
Decathlon har precis som de flesta västerländska företag stängt sin verksamhet i landet.
![]()
Statement March 2022
www.decathlon-united.media
Rätt storlek så är den ett kap! Slut online sedan tidigt (nåja, xxl fanns…)Känns onekligen som att det börjar smälla till nu. Var förbi lite outdoorbutiker idag och många kör 30-40% rea på stora delar av sortimentet. Typ haglöfs och TNF. Jag hittade t.om en del patagucci på halva priset, dom brukar ändå inte dyka upp så ofta på rea.
Visa bilaga 610207
Var? Patagonia på 50% känns i alla fall som en riktig rea.Jag hittade t.om en del patagucci på halva priset, dom brukar ändå inte dyka upp så ofta på rea.
Får väl ta en bump på denna. Tydligen fortfarande rea och billigare än din egen annons på samma pryl. Ska nog slå till!Sram GX Axs på Biketown, rea på både växel och trigger.
![]()
3500 kr för en Scott Roxter var bra tycker jag.Cykelrea
www.xxl.se