Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!
Ja det är lägre priser än det var före pandemin…3500 kr för en Scott Roxter var bra tycker jag.
Ja det är lägre priser än det var före pandemin…3500 kr för en Scott Roxter var bra tycker jag.
Rule 58 verkar ha bumpat rean ytterligare.
Fortfarande en massa pengar, men nästan 40% rabatt är en bra deal om man är ute efter något sånt här.
Visa bilaga 614105
De är i flyttagen. De överdriver inte när de säger att där finns fler fina cyklar till vettiga priser.
Det där är väl inget fynd. Finns gott om sådana här.
Ändå finns det en del som skulle kunna kosta på sig en lite mer omfattande användning av dem.Det där är väl inget fynd. Finns gott om sådana här.
Cykloteket och andra webshoppar som delar samma lager har rätt bra deals på Void just nu.
Träningmaskiner verkar iaf köra samma produkter och priser, ev även Cykelkraft.Vilka är de andra?
Träningmaskiner verkar iaf köra samma produkter och priser, ev även Cykelkraft.
”Boutique”-apokalypsen!!Halva priset känns som en deal, billigare en den beggade yetin från 2021 som ligger på k/s
Visa bilaga 615796
Integrerade kablar, kolfiber och shimano 105: billigt!Denna har stått på XXL Sisjön ett tag. Oklar storlek, ser ut att vara en L men jag låtsas att det är en S eller XXL för jag köpte nyligen en Giant TCR med samma grupp för 10 papp mer..
Visa bilaga 615847
Och så är min Giant mycket snyggare.Integrerade kablar, kolfiber och shimano 105: billigt!
Väldigt stora i storlekarna. En L är nog mer xl.
Billigt eller bara ganska billigt?SOP i Sisjön har fått in ett parti cykeltillbehör från SCO. Bra priser. Rengöring, lampor, pedaler, slangar, verktyg, sadlar mm mm. Det mesta till standardcyklar.
Provade denna idag kändes bra skön o rejäl och lätt https://www.biltema.se/cykel-elcykel/mountainbike-mtb/mountainbike-29-10-vaxlar-large-2000047022 är ganska novis o mest havt sämre hojar innan
Du hittar nog inget som är bättre till det priset, en "riktig" mtb kostar ju mer än det dubbla. Gaffeln är väl det som är lite tveksamt, pogo stick som tydligen ger upp efter ett tag enligt nätet, men håller väl förhoppningsvis för lite snällare cykling.Provade denna idag kändes bra skön o rejäl och lätt https://www.biltema.se/cykel-elcykel/mountainbike-mtb/mountainbike-29-10-vaxlar-large-2000047022 är ganska novis o mest havt sämre hojar innan
Vad tycker ni om komponenterna som sitter på den? Kommer den vara ett ras om ett par år eller hålla längre?
Xxls rea är slut annars…Du hittar nog inget som är bättre till det priset, en "riktig" mtb kostar ju mer än det dubbla. Gaffeln är väl det som är lite tveksamt, pogo stick som tydligen ger upp efter ett tag enligt nätet, men håller väl förhoppningsvis för lite snällare cykling.
Aj då så Xxl rea har varit ännu bättre?Xxls rea är slut annars…
Utan att ha surfat runt något alls så tror jag att för en budget på 2-6000 så är nog Biltema det bästa alternativet. Som sagt tidigare så är väl gaffeln den svaga länken men lär hålla ändå.Aj då så Xxl rea har varit ännu bättre?
Av det som är kvar har ni ngt att rekommendera eller är Biltema cyklarna klart bättre? https://www.biltema.se/cykel-elcykel/mountainbike-mtb/mountainbike-29-10-vaxlar-large-2000047022Veckans kampanjer
Här kan du se veckans alla kampanjer hos XXL. Välkända varumärken till låga priser!www.xxl.se
Mvh Novisa Snålänningen som sovit under sten med sin 181 cm långa kropp!
PS Annat tips på prisvärd bike mellan 2 000 till 6000 kronor mottages tacksamt. även internet butiker funkar DS
Tror jag med. Viktigaste är att du köper en hoj och kommer ut!Utan att ha surfat runt något alls så tror jag att för en budget på 2-6000 så är nog Biltema det bästa alternativet. Som sagt tidigare så är väl gaffeln den svaga länken men lär hålla ändå.
Frågan är väl om det finns reservdelar till gaffeln och hur det ser ut med servicekit och serviceintervaller på dom.Du hittar nog inget som är bättre till det priset, en "riktig" mtb kostar ju mer än det dubbla. Gaffeln är väl det som är lite tveksamt, pogo stick som tydligen ger upp efter ett tag enligt nätet, men håller väl förhoppningsvis för lite snällare cykling.
Man får gilla att meka själv: https://www.mtbr.com/threads/bolany-air-suspension-fork-post-your-experience-here.1086640/page-2Frågan är väl om det finns reservdelar till gaffeln och hur det ser ut med servicekit och serviceintervaller på dom.
Testade en polares som satt perfekt i vintras, annars är det nog lite av en chansning.Vågar man köpa sånt på beställning?
Hmm, idag är de tillbaks på 2900:-Lite OT men jag köpte nyss dessa så jag kan dra åt skogen.
![]()
perfekt! kikat efter kängor i en månad nu, var förbi på naturkompaniet och stl 43 satt perfekt, dock ville dom ha 2995kr, så det blev widforss 👌tack för tipset!Lite OT men jag köpte nyss dessa så jag kan dra åt skogen.
![]()
Ah där var de sänkta igen, verkar vara en lite labil prisrobot hos dem 🙂perfekt! kikat efter kängor i en månad nu, var förbi på naturkompaniet och stl 43 satt perfekt, dock ville dom ha 2995kr, så det blev widforss 👌tack för tipset!
Provar jag med. Fulsnygga!Hmm, idag är de tillbaks på 2900:-
Får se om mitt köp går igenom eller inte.