Ja se där. Fast din saknar som tur är en "mottagare", så att säga.
Ja se där. Fast din saknar som tur är en "mottagare", så att säga.
Skönt att det inte bara är jag som får de där. Jag trycker bort dem varje gång med motiveringen "inte intresserad" och då står det "vi ska försöka att inte visa annonsen igen", och varje gång man uppdaterar sidan kommer det på nytt igen. Vad är det som händer egentligen.. Det försöks då inte nå värst mycket..Kvinnor har verkligen märkliga träningskläder.
Visa bilaga 581589
Genom att man sticker in något i eluttaget och tar livet av sig?
Som regel är det ingen fara, det har någon annan bestämt.Genom att man sticker in något i eluttaget och tar livet av sig?
Då slipper man höga elräkningar livet ut.
Exakt min tanke. Suicide by electric bill.Genom att man sticker in något i eluttaget och tar livet av sig?
Då slipper man höga elräkningar livet ut.
Tanken är väl att kortsluta ett uttag genom att pilla in något som inte ska vara där, blåsa en säkring, och sen "fungerar inte" elen längre. Det borde ge 100% lägre förbrukning, men inte 90% lägre elräkning...Visa bilaga 594010
LED-lampa i vägguttaget fixar biffen.
Tanken är väl att kortsluta ett uttag genom att pilla in något som inte ska vara där, blåsa en säkring, och sen "fungerar inte" elen längre. Det borde ge 100% lägre förbrukning, men inte 90% lägre elräkning...
Nja, det minskar konsumtionen men inte nätavgiften. Man får dra en del el för att få ner nätavgiften till 10% av totalen.Om man gör det på natten mellan dag 3 och 4 av månaden blir det 90% lägre elräkning.
Nja, det minskar konsumtionen men inte nätavgiften. Man får dra en del el för att få ner nätavgiften till 10% av totalen.
OT, men tycker att Tradera lyckades riktigt bra med valet av objekt att fronta i sin instagramreklam!
Visa bilaga 602257
Bra exempel på ett perfekt tajmat foto också.Bildbank om någon behöver.
Visa bilaga 603529
Blev inte så imponerad av detta foto heller:
Visa bilaga 603588
Tre numera ogiltiga kronor?Stor överraskning!? Har man chans på jackpotvinsten på 3 kr? Visa bilaga 605714
Säkerligen mer värda än våra nuvarande inflationskronor.Tre numera ogiltiga kronor?
Hur är det möjligt? Tråden om att slipa kedjan är ju stängd.
För att bygga upp mitt gangsterrykte:
Visa bilaga 606935
Stackars julgranstjuvar💪För att bygga upp mitt gangsterrykte:
Visa bilaga 606935
Med en spårvagnsboggi?För att bygga upp mitt gangsterrykte:
Visa bilaga 606935