Dagens kudos till JBP!

Henrik83

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
Så jefla lätt & starta en tråd på Internet där man spyr galla över en produkt, en verkstad, ett företag eller liknande..

Denna dag gör vi dock tvärtom & ger två tummar upp till Järvsö Bergscykelpark & deras mekaniker. Trevliga, serviceinriktade, svarar i telefon & på mail med vändande post, oavsett ärende eller fråga. Blir lika nöjd varenda gång man varit i kontakt med dom. Keep it up!

Vilka fler cykelbutiker eller verkstäder i Sverige är så där bra så man bara vill fortsätta vara kund?

bellasoda

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
Henrik83 sa:
Så jefla lätt & starta en tråd på Internet där man spyr galla över en produkt, en verkstad, ett företag eller liknande..

Denna dag gör vi dock tvärtom & ger två tummar upp till Järvsö Bergscykelpark & deras mekaniker. Trevliga, serviceinriktade, svarar i telefon & på mail med vändande post, oavsett ärende eller fråga. Blir lika nöjd varenda gång man varit i kontakt med dom. Keep it up!

Vilka fler cykelbutiker eller verkstäder i Sverige är så där bra så man bara vill fortsätta vara kund?
De låter nästan för bra - så jäkla osvenskt! Någon måtta får det vara!

mikaeljc

Medlem
Dagens kudos till JBP!
Ja Järvsö är verkligen sjukt grymma och den dan (och den tror jag kommer) de får till en ordentligt stor yta så kommer nog ha en av Sveriges bästa shoppar.

AX3L

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
mikaeljc sa:
Ja Järvsö är verkligen sjukt grymma och den dan (och den tror jag kommer) de får till en ordentligt stor yta så kommer nog ha en av Sveriges bästa shoppar.
Sannerligen!

Får man komma med lite feedback där tycker jag shoppen var inriktad på fel saker redan nu. Fundera på vad folk glömmer och vill ha där uppe. Handdukar till glasögonen när det regnar (fanns inte när jag frågade). Pedaler om man glömmer sina clipless, några fanns såklart men ett bättre utbud där? Vattenflaska såg jag ingen heller.

Lingon

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
Japp, trevliga hälsingepojkar där uppe i Järvsö. Skickade min DB Inline på service häromveckan, och det funkade smidigt. Ett telefonsamtal från servickillen som berättade vad han gjort, och lite tips för framtida skötsel, var en oväntad bonus.

Hyvä

Ny medlem
Dagens kudos till JBP!
Bird bike (dock inte svenskt, jag vet) förtjänar stort beröm på utmärkt bemötand samt kundhantering.

Der Kaiser

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
Har inte gjort mycket på JBP, men allt jag hört är bra.

Racing bike Sweden, har inte gjort mycket där heller, men allt jag gjort var bra och allt jag hört är bra.

mg25

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
Har vi tur kanske den här tråden får bli en officiell tråd för JBP där de kan svara på frågor om verkstad och bike park. Typ som det finns en officiell canyon tråd där en representant från canyon svarar på frågor.

marr

Moderator
Forumvärd
Dagens kudos till JBP!
mg25 sa:
Har vi tur kanske den här tråden får bli en officiell tråd för JBP där de kan svara på frågor om verkstad och bike park. Typ som det finns en officiell canyon tråd där en representant från canyon svarar på frågor.
Startade de inte en officiell tråd häromdagen?

pbeijer

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
mg25 sa:
Verkar bara vara företag som annonserar eller på annat sätt betalar till happy som får ha sådana trådar.

Schreddan

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
pbeijer sa:
mg25 sa:
Verkar bara vara företag som annonserar eller på annat sätt betalar till happy som får ha sådana trådar.

Det förklarar att svaret på min fråga i den tråden uteblev....
Nåja, hör av mig till braiga JBP direkt istället.

Hälsingland

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
Frågade i butiken i fre om dom kunde byta kullager i ett nav och dom kunde det. Sen fick jag lite frakturer så det blev inget däckbyte men verkstan är iaf öppen.
Okej gött, dom hade väl stängt ett tag förut. Vet inte varför men läste det lite här och var, hörde av mig i vintras och då var det lång kö på verkstaden pga bara en personal knegade. Men bra om dom är i fas igen.

Hälsingland

Aktiv medlem
Dagens kudos till JBP!
Undra hur många sjukhusbesök den här helgen blir :D (skrämmande i dessa tider iofs)
Som jag förstått det så är det ovanligt lugnt på akuten då Hudik så det borde vara lugnt ändå. Är väl oftast om ambulans behövs som det stjäl resurser, tränade med en som jobbade på akuten för något år sedan och hon var grymt less på Järvsö och hämta gubbar med brutna ben istället för folk som var sjuka på riktigt. Tar väl en 3h i anspråk för en ambulans från Hudik-Järsvö.

Jag hoppas då själv på ett besök om inte alltför lång framtid.

Dagens kudos till JBP!
Som jag förstått det så är det ovanligt lugnt på akuten då Hudik så det borde vara lugnt ändå. Är väl oftast om ambulans behövs som det stjäl resurser, tränade med en som jobbade på akuten för något år sedan och hon var grymt less på Järvsö och hämta gubbar med brutna ben istället för folk som var sjuka på riktigt. Tar väl en 3h i anspråk för en ambulans från Hudik-Järsvö.

Jag hoppas då själv på ett besök om inte alltför lång framtid.
Som den goda samhällsmedborgare man är åkte jag såklart hem o checkade in på danderyds sjkhus i god tegnellanda. Tänkte låta det läka ut av sig själv men visade sig vara punkad lunga också så tur i oturen.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer