Dagens Rörligabild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)

42Hz

Aktiv medlem
Skakigt, mossigt men helt magiskt. När man utforskar en stig och det ger utdelning! Speciellt när man precis passerat ett träsk! :)

Ubbe73

Medlem
42Hz sa:
Skakigt, mossigt men helt magiskt. När man utforskar en stig och det ger utdelning! Speciellt när man precis passerat ett träsk! :)

Vilken del av leden? Cyklar själv en del på John Bauer leden mellan IKHP och Ramsjön. Är dock inte stig av denna karaktären.

42Hz

Aktiv medlem
Tror det är ett gammalt dike, vet inte varför det är en vall brevid, mycket gammal gruvinfrastruktur i skogarna. :)

AX3L

Aktiv medlem
42Hz sa:

När musiken började öka trodde jag att det skulle komma ett hopp över stockarna.. Eller något slags motorsågsmassaker!

MtbIte

Aktiv medlem
Inte jag som kör dock men passade på att filma när det nya hoppet skulle invigas och det gick inte som tänkt.

Senast ändrad:

H.

Aktiv medlem

2 år efter bygget av droppet fick jag äntligen Bengt att testa det. Gick ju galant.

H.

Aktiv medlem
IMG_20200526_233910_963.jpg

Huckade hundraårig bunker igår

H.

Aktiv medlem
På samma runda som bunkerdroppet blev det även lek på skolgård. Inte bästa flytet men orkade inte göra några omtag. Hade en lång väg kvar att hoja...

Rassemouse

Aktiv medlem

Grusrunda i lördags med en kompis. Hittade även en ny (för oss) stig om än något kort. Men fantastisk utsikt högst upp.

Lite rörig filmning i början, jag tittar för mycket åt sidorna och kameran är på hjälmen.. blir bättre efter ett tag.

Rassemouse

Aktiv medlem
Var ut och letade efter möjliga nya stigar en härlig solig dag i början av oktober. Klippte ihop en liten film av det.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer