Vilken DT Swiss fälg är det där?
YT Izzo. Vet inte om den kvalar?
M1700Vilken DT Swiss fälg är det där?
Är det någon äldre variant på XM1700?
30 mm id. Vet inte så mycket om dem. Köpte dem här på Happys K&S. M står för Marathon enligt google.Är det någon äldre variant på XM1700?
Hur breda är dom?
Är väll den billigare varianten med nitad fälg och klackar i navetÄr det någon äldre variant på XM1700?
Hur breda är dom?
Aha, hur mycket fritt har du runt däcket? För jag antar att Dissector är 2,4”. Varför jag undrar är att jag kommer köra liknande setup.30 mm id. Vet inte så mycket om dem. Köpte dem här på Happys K&S. M står för Marathon enligt google.
Dessa är det, precis samma vita nav. https://www.vitalmtb.com/product/guide/Wheelsets,44/DT-Swiss/M-1700-Spline-30,27247#product-specsÄr väll den billigare varianten med nitad fälg och klackar i navet
Bak eller fram? Dissector 2,4 fram och Ardent 2,4 bak. Sitter inga dock hjul på cykeln nu, så jag kan inte kolla efter. Har för mig att det var tillräckligt fritt.Aha, hur mycket fritt har du runt däcket? För jag antar att Dissector är 2,4”. Varför jag undrar är att jag kommer köra liknande setup.
😀
Jag funderar att köra 2,4 Dissector fram och 2,4 Rekon bak.Bak eller fram? Dissector 2,4 fram och Ardent 2,4 bak. Sitter inga dock hjul på cykeln nu, så jag kan inte kolla efter. Har för mig att det var tillräckligt fritt.
Rekon 2,4 EXO är ett trevligt bakdäck. Jag har kört det i dual-gummi sen i somras. Tänkte byta i höstas men tyckte greppet var alldeles tillräckligt även i blöta, så det har fått sitta kvar. Korv i rekommenderas dock, eftersom det inte är särskilt stöddigt.Jag funderar att köra 2,4 Dissector fram och 2,4 Rekon bak.
Jag funderar att köra 2,4 Dissector fram och 2,4 Rekon bak.
Just nu har jag lite för många… Izzon till stig, en YT Capra 29 i Mullet utförande till enduro och en Giant Glory. Sen har jag en gammal Kona dr dew till gravel/pendling.Hur många av er har fler cyklar? Själv har jag även en Transition Sentinel som jag kör på endurotävlingar och i övrigt mer utför.. (Även om den går fint att rulla stig med också).
Jag har bara downcountryhoj. Om man bortser från randohojen, racern, fulvädersbockstyrecykeln, Zwift-Monarken och vikcykeln. Jag klarar mig ganska bra med bara downcountryhojen mao.Hur många av er har fler cyklar? Själv har jag även en Transition Sentinel som jag kör på endurotävlingar och i övrigt mer utför.. (Även om den går fint att rulla stig med också).
Är det däcken som du ändrar, eller något mer?Marin Rift Zone, just nu i ’trenduro’-skepnad. Visa bilaga 540669
Andra hjul med ’snabbare’ däck och lättare kassett.Är det däcken som du ändrar, eller något mer?
Läcker 💪👍En till Revel Ranger här fast med en Sid 120. Typ helt perfekt för mig och mitt cyklande. Cyklar mestadels i Hellas, MEN, det som är så fint med den här är att man kan dra iväg på lite längre grus- eller snällare stigturer utan att cykeln på något vis känns fel. Klurigt att hitta rätt däck som blir ett bra ”happy medium” men jag tycker Ground Control funkar rätt bra. Är dock sugen att testa dels Vittoria Syerra och Schwalbe Wicked Will.
Visa bilaga 542528