Gurra sa:
Mmmm de tre lägena är något jag tror att jag gillar.
Fick paketet idag
*BILD*
Stolpen ser fin ut, det sär med att den är tung köper jag inte. Det skiljer något hekto mot andra stolpar. Jag har mer än ett hekto lera på hojen efter 5 min i skogen.
Under DOSSen ser man Greens formel. Den kan man använda för att beräkna areor, volymer eller annat skoj som är begränsat av olika funktioner. Den är även orsaken till att jag inte redan är ute i skogen å härjar. Inget skogstramsa innan tentan. (Dessutom är jag förkyld) blä!
Återkommer i april.
Trevligt med paket. Synd bara att du inte kan nyttja den än.
Själv mailade jag både mojo och freeborn om de hade några i lager. Freeborn hade ingen i lager men mojo hade 1 st kvar. Bara att knappa in uppgifterna för att sedan inse att mojo inte skeppar till Sverige.
Jagade snabbt reda på en kompis som bor i uk för att kolla om jag kunde skicka till han istället och det var inga problem. Tillbaka till hemsidan för att beställa, då är den out of stock....ridå.
Mailade tillbaka och fick till svar att den precis blivit såld och att de bara har 100mm dropp kvar. Var ju tyvärr inte aktuellt men då lyssnade den trevliga personen på mojo med en tekniker så de bygger en ny (eller bygger om) en dropper till mig med 125mm dropp, vilken service!